|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smurf47 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 23-Marts-2006 kl. 20:16 |
Er der ikke nogen der kender et program der kan vise signalstyrken på en DVB-T modtagelse. Det ville bare være lidt lettere at rette antennen ind efter det hvis det var muligt.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Er der ikke en menu i opsætningen til dit kort som kan gøre det, ligesom der er på settop boksne.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
smurf47 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ikke i nogle af de programmer jeg har prøvet. (Det er heller ikke så mange) Det kunne godt være at der lige var en der kendte til et sådan program.
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Jeg har set en Terratec DVB-t usb tuner køre på et program der viste sende signal og styrke. Det kan downloades på terratec's hjemmeside.
/sslarsen |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Programmer som supporterer DVB-T kort (og også de andre typer DVB-kort) kan normalt vise signal styrken og kvaliteten af det modtagne signal... Eks. på programmer myTheater, ProgDVB, ShowShifter, MediaPortal |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fået MediaPortal på maskinen. Er det så den grønne bjælke under skærmen jeg skal se på? For der er kun 1/10 ca. vil jeg tror. Problemet er at jeg ikke kan få Microsoft edia Center til at give mig et billede på TV2 og DR1 og 2 hakker lidt en gang i mellem. TV2 har også været der på et tidspunkt men er så forsvundet. Med MediaPortal virker det hele uden hakken Jeg ville bare godt have noget at justere antennen ind efter. Lige som man kan med en parabol.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Måske er myTheater lettere at bruge (www.DVBcore.com) Dette program viser disse kvalitet og styrke direkte i bunden af billedet... Det ser ud til at funktionen er ændret en del i MediaPortal og derfor ikke så enkelt at anvende til dette formål. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
My Theatre fungerer ikke til dette med DVB-T, den viser bare 100% eller 0%, så ikke helt så godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |