recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sikker app til Outlook mail konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sikker app til Outlook mail konto?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sikker app til Outlook mail konto?
    Sendt: 05-September-2024 kl. 17:43
Har modtaget mail, om at min apple mail app ikke længere er sikker til at benytte min Outlook mail konto.

Er der andre der har modtaget den besked, og hvad er løsningen? Er det tilstrækkeligt at gen-installere apple mail appen. Kan man overhovedet dette, så den ligger samme sted?


Redigeret af Munch - 05-September-2024 kl. 17:47
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2024 kl. 18:04
Hvem har du fået den mail fra?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2024 kl. 19:49
Afsender som der står i adressefeltet: outlook@communication.microsoft.com

Brødtekst:
 Sikkerheden for dine oplysninger har meget høj prioritet for Microsoft. For at hjælpe med at holde din konto sikker vilMicrosoft ikke længere understøtte brugen af mail- og kalenderapps fra tredjepartsom beder om at logge  med kun brugernavnet og adgangskoden for din Microsoft-konto. For at holde dig mere sikker skal du bruge en mail- ellerkalenderappsom understøtter Microsofts moderne godkendelsesmetoderHvis du ikke foretager dig nogetvil dine mailapps fra tredjepart ikke længere kunne  adgang til din Outlook.com-, Hotmail- eller Live.com-mailadresse fraden 16. september 2024

Hvad skal du gøre

Hvis du modtager denne mail, bruger du i øjeblikket en mail- eller kalenderapp, der bruger en mindre sikkergodkendelsesmetode til at oprette forbindelse til din Outlook.com-mailkonto. Du skal opgradere din mail- ogkalenderapp fra tredjepart til en version, der understøtter moderne godkendelsesmetoder

Microsoft tilbyder gratis versioner af Outlook til dine pc'er, Macs, iOS- og Android-enhedersom nemt kandownloades og forbindes til din mailkontoNår du bruger en opdateret version af en Outlook-app, kan du være sikker, at du opretter forbindelse  den mest sikre måde.

Hvordan kan du konfigurere din Gmail, Apple Mail eller andre mailapps fra tredjepart

Forskelle ikke-Microsoft-apps vil have deres egne trin til at oprette forbindelse til din Outlook.com-mailkonto vedhjælp af moderne godkendelsesmetoder. Se vores hjælpeartikel – Moderne godkendelsesmetoder er nu påkrævetfor fortsat at synkronisere Outlook-mail i ikke-Microsoft-mailapps. Det kan dog være nødvendigt at kontakteudvikleren af disse apps for at  vejledning. I mange tilfælde kan du konfigurere den pågældende app til at brugemoderne godkendelsesmetoder ved blot at fjerne din konto og tilføje den igen med den nyeste version af appen.”

Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger

Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052 USA



Redigeret af Munch - 05-September-2024 kl. 19:52
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2024 kl. 20:25
hvilken iOS version bruger du ?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2024 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

hvilken iOS version bruger du ?
iOS 17.6.1 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 09:13
Det ser ud til, at du logger på med den gamle måde, så det burde kunne løses ved at fjerne kontoen og tilføje den igen.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 11:06
Hvorfor bruge iPhones mail-app? Brug Microsofts egen Outlook-app, den er også bedre end Apples.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det ser ud til, at du logger på med den gamle måde, så det burde kunne løses ved at fjerne kontoen og tilføje den igen.
Okay! Det betyder så at jeg beholder mail appen på sin vante plads på forsiden. Det var hvad jeg håbede på kunne gøre det Smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Hvorfor bruge iPhones mail-app? Brug Microsofts egen Outlook-app, den er også bedre end Apples.
Hvad er bedre?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Hvorfor bruge iPhones mail-app? Brug Microsofts egen Outlook-app, den er også bedre end Apples.

Det er der delte meninger om…….

Jeg har begge dele på min iPad.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2024 kl. 10:08
Jeg synes det er frækt den måde de har valgt at håndtere det på. Forleden skulle jeg hjælpe en nabo med netop det problem, men selv ikke hendes Outlook 2021 kunne logge på som standard.
Den gratis version der er indbygget i Windows i dag har også indbygget reklamer øverst i indbakken Angry 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6657
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2024 kl. 13:15
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu