|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
|
Accepteret, no hard feelings ![]()
Jeg er med på at være enige om at være uenige, så vi parkerer den her. |
||
![]() |
||
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
|
Lad os se hvad fremtiden har at byde på... Jeg tror og håber på at fordelen på et eller andet tidspunkt tipper til Apples side, så får vi se hvad der sker. Jeg har endnu ikke hørt nogen gyldige argumenter for at Apples sikkerhed er bedre end andres, andet end at det skyldes kernen er baseret på et unix design, derfor er det svært at forholde sig til hvad der skyldes manglen på vira. Men når det er sagt, må 6,5% af alle computerbrugere alligevel være en del mennesker, taler vi noget i størrelsesordenen 65 mio mennesker? Skulle det lykkedes at lave en fungerende virus, vil det være noget nær 99% af alle Mac brugere der rammes, hvorimod mange pc brugere når at opdatere deres antivirus inden 99% rammes. Derfor må der da være interesse i at ramme Mac... ?? |
||
![]() |
||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Jeg mener, at overstående fra tidligere i tråden besvarer det. Hvis du skulle lave et nyt produkt, og havde valg muligheden for at lave det til 90 millioner potientelle kunder kontra 6.5 millioner - hvad valgte du så? (Edit: 90% kontra 6.5% - selve antallet er blot for illustere forskellen)
Jeg tager muligvis fejl, men sådan ville jeg se på det.
Fra et konkurrence synpunkt, så håber jeg da også at både OS-X og Linux ville få noget bedre fat, da det helt sikkert ville være interesant, og endda muligvis give flere folk muligheden for at benytte de to små.
Personligt brugte jeg gerne Ubuntu, hvis det kunne dække mit behov. Redigeret af srnkrkgrd - 24-Januar-2010 kl. 22:58 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Er der nogle tools/indstillinger der kan anbefales til OS X for at øge sikkerheden ?
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|
Undlad at installere underlige ting underlige steder fra.
Sidder du bag NAT er du rimelig sikker, og dertil kan tilføjes, at mange af de ting der findes huller i fra tid til anden slet ikke er aktiveret på en standard OS X opsætning.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |