|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 05-April-2008 kl. 13:13 |
ER sikkerheden okay i Vista eller er den nødvendigt at installere extra firewall/anti-virus programmer? det er fordi min kone har fået Norton360 gennem sit arbejde men gider ikk til at installere mer-software hvis det kan ungås??
|
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Mht Antivirus:
Der er ikke antivirus i Vista, så det er nødvendigt at installere. Jeg bruger selv den gratis !avast Mht Firewall: Der er indbygget firewall i Vista. Og da de fleste desuden har ADSL, der har NAT - er der ikke nogen farer her. Mht Spyware: Der er ikke noget indbygget. Men der findes utallige gratis software der klarer det. Jeg kender ikke selv Norton360, men tidligere versioner af Nortons antivirus der var udemærkede... |
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Vista har anti spyware. Det er Windows defender.
|
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Men er alt dette ok, selvfølgelig kan man altid få noget som er bedre eller gøre noget som er smartere - men er det okay til hus-behov og for den almindelige bruger??
|
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Ja - men er den særlig god? Jeg tror det ikke. Et random review: Windows Defender review |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er sikker på at Norton360 er perfekt til alm. brug. Og en anden mulighed er at bruge alternativ - rigtig god - gratis software... Morten |
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Tjo jeg læste da en test over anti spyware programmer, og der mener jeg at windows defender var bedre end alle de gratis. Så selvfølgelig er dem du betaler for bedre, men du for det her gratis. Og jeg syns også at når du har Norton, så skal du da installere det.
|
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg ville holde mig fra Norton - det har tidligere ikke været noget at råbe hurra for, koster mange penge samt sløver systemet. Avast har aldrig skuffet mig. |
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Jeg er enig med MartinJohansen, Symantec sløver systemet. Bortset fra det er det udemærket
|
|
![]() |
|
![]() |
Så siger jeg undskyld. Har aldrig haft det, men folk plejer bare at være glade for det. Generalt.
|
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
du kan sagtens køre med vistas firewall uden et 3 parts program og mht antivirus kan jeg anbefale kaspersky som kører meget stabilt og bruget et minimum af resourcer
![]() |
|
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Uha, det er godt man er MAC bruger og ikke længere har de problemer..
![]() |
|
An a day...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |