|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hvorfor ikke bare blokere for uønskede sites (og hermed også reklamer fra skumle sider) i HOSTS-filen? Så virker det i alle programmer der har kontakt med nettet og ikke kun liiige når man bruger Firefox. |
|
![]() |
|
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Bestemt også en god løsning, men hvordan virker det lige med at holde denne liste over uønskede sites opdateret? |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg benytter http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm Så kræver det ikke mange klik med musen når der er en ny opdateret fil. Det kræver selvfølgelig man stoler på siden, men har ikke fundet grund til andet endnu :-) Blandt andet kan jeg se alle reklamer her på siden (tror jeg da nok) men fx. EB.dk er der stort set ikke reklamer. Redigeret af MartinJohansen - 09-April-2008 kl. 00:04 |
|
![]() |
|
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Fin Løsning, det vil jeg afprøve.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har aldrig prøvet Adblock i Firefox, så jeg ved ikke om den virker bedre eller ringere - det kunne derfor være fedt med en tilbagemelding om det er ligeså godt eller hvad. :) |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
Adblock Plus er den (i mine øjne) mest nyttige udvidelse til Firefox. Især fordi du så selv kan bestemme hvad der skal blokeres - f.eks. at tillade reklamer her på recordere.dk så vi fortsat kan bruge en god og gratis side.
![]() |
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Meget spændende artikel. Den kan bruges til at vælge det bedste antivirus software ![]() |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Som en sidebemærkning til Vista. Jeg synes, at Vista beskytter for meget i mange situationer, f.eks. havde jeg et hulens besvær med at få installeret digital signatur, og efter den, har jeg da også ekstra besvær med min netbank (skal lede efter koden ved hver logning). Bruger selv Avast, AdAvare samt hardvare-firewall. Har tage hastighedstest med al sikkerhed kørende og helt uden, der er absolut ingen forskel. MVH |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har godt nok slået brugerkontrol fra, men har ikke oplevet nogle problemer med digital signatur bortset fra dem TDC skaber ved ikke at give brugeren nogle valg under installation/hentning af fornyet signatur.
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Mit problem var, at lige meget om jeg havde alt slået til eller fra (også brugerkontrol) fik jeg under installationen at vide at den var fuldført, men der manglede bare lige selve signaturen Jeg måtte hente signaturen på min kones xp-pc og så sikkerhedskopiere den over på min vista-pc Niels |
|
![]() |
|
![]() |
Kan det være fordi du i tidernes morgen har installeret den direkte i IE? Jeg installerede den under Linux dengang og fik derfor en signaturfil (gudsketakkelov for det).. Nu her den skulle fornyes ville TDC så brugervenligt og flot installer den direkte for mig.. "nej for helvede giv mig nu bare den signaturfil så jeg ganske frit og nemt kan kaste rundt med den som det passer mig". Det endte med jeg måtte fyre op for min Mac og hente den nye signatur i Safari. Valgmuligheder Valgmuligheder Valgmuligheder jeg vil have valget - ikke tvinges!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |