|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() Sendt: 29-Januar-2010 kl. 15:50 |
Jeg er ved at lave en sikkrhedskopi af ovennævnte maskine, men undrer mig over at det tager så lang tid.
Jeg har godt nok ikke prøvet noget sådant før, men kan det passe at det skal tage over en time?
Jeg har sat en ekstern brænder til, og den har nu kørt i over en time. Den var rimelig hurtig til at komme op på 52 %, hvorefter den stagnerede voldsomt, og er nu kravlet meget langsomt op på 54 %. Her har den stået stille ca. 20 minutter. Drevet kører, men så sker der heller ikke mere.
Er der noget galt eller gør jeg noget forkert?!
Hvor meget plads skal den egentligt bruge på en sikkerhedskopi?
Der står at jeg skulle isætte flashram eller ekstern brænder, så en DVD må vel være nok, eller hvad? Redigeret af kaizer - 29-Januar-2010 kl. 16:01 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Du er sikker på den ikke rent faktisk står og mangler yderligere en disk? umiddelbart ville jeg sige at en enkelt dvd-skive ikke ville være nok til at lave en komplet backup af en maskine, og der derfor ville være brug for flere diske!
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Jo, nu er jeg.
Øjeblikket før jeg skrev denne besked stoppede jeg kopieringen. Så den har altså kørt en del timer, og var nået til 70 %. Der har den stået meget længe.
Jeg kunne da se der var 14 kb plads tilbage på skiven, så jeg må starte forfra en anden dag. Det er bare lidt underligt at den ikke giver besked på at man skal isætte en ny skive.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Bruger du Acer eRecovery?
Jeg har lige gjort det samme på min og valgte at brænde fabriks-versionen ud. Den skulle bruge 2 DVD'er ialt, ca. 7,4 GB. Den bad selv om at få skiftet skiver og den fortalte under hele processen hvor langt den var.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Hent Macrium Reflecht: http://www.macrium.com/reflectfree.asp
Så kan du tage en backup af din pc ud på en USB disk og lave en Boot CD med Linux der starter Macrium Reflecht op hvis du vil lave en restore.
Programmet er hurtigt og effektivt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |