recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sikkerhedskopi af PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSikkerhedskopi af PC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2011 kl. 10:47
Ja, selfølgelig hedder det Helpdesk - det var en typo. Wink
Har selv siddet i en (dog ikke på PC fronten)  i mange år, så jeg burde vide det.Wacko

Redigeret af pfugl - 13-Maj-2011 kl. 10:47
/Peter
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2011 kl. 12:04
Hvis du vil lave en sikkerhedskopi af din pc, kan jeg anbefale Macrium Reflect. http://www.macrium.com/ReflectFree.asp 

Virkelig stærkt værktøj. Giver mulighed for at lave boot CD, så du kan læse backupen retur på computeren, samt mulighed for at udlæse enkelt filer af din disk backup, hvis du skulle få behov for det.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2011 kl. 23:37
Normalt skal man kun tage kopi af sine data. Man skal ikke tage kopi af C-drevet, hvor alle installationer osv. ligger. Ved så ikke om du har delt din harddisk op i C-drev (installationer, programmer, software) og D-drev (data, såsom billeder, dokumenter osv.) - men det er det mest rigtige at gøre. For hvis man så geninstallerer windows, så sletter man ikke sine data også.

Men ellers - en ekstern harddisk og et backup program. Jeg har selv GoodSync, der ganske vist ikke er gratis men det er ganske billigt. Det fungerer ganske godt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu