|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Ja, selfølgelig hedder det Helpdesk - det var en typo.
![]() Har selv siddet i en (dog ikke på PC fronten) i mange år, så jeg burde vide det.
![]() Redigeret af pfugl - 13-Maj-2011 kl. 10:47 |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Hvis du vil lave en sikkerhedskopi af din pc, kan jeg anbefale Macrium Reflect. http://www.macrium.com/ReflectFree.asp
Virkelig stærkt værktøj. Giver mulighed for at lave boot CD, så du kan læse backupen retur på computeren, samt mulighed for at udlæse enkelt filer af din disk backup, hvis du skulle få behov for det.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Normalt skal man kun tage kopi af sine data. Man skal ikke tage kopi af C-drevet, hvor alle installationer osv. ligger. Ved så ikke om du har delt din harddisk op i C-drev (installationer, programmer, software) og D-drev (data, såsom billeder, dokumenter osv.) - men det er det mest rigtige at gøre. For hvis man så geninstallerer windows, så sletter man ikke sine data også.
Men ellers - en ekstern harddisk og et backup program. Jeg har selv GoodSync, der ganske vist ikke er gratis men det er ganske billigt. Det fungerer ganske godt.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |