recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sikring af PS4 controller...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sikring af PS4 controller...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sikring af PS4 controller...
    Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 13:08
Jeg skal have min PS4 med til at underholde nogle unger ved et sportsarrangement hvor de vil kunne spille f.eks. Fifa 15.

Selve PS4-konsollen er sikret men de to controllere de er jo trådløse. Jeg har dog kablet siddende kun for strøm.

Men man kan jo let tage en controller med i tasken når den står uden 100% opsyn altid.

Jeg har kontaktet Sony/Nordisk Film som står får PS4 her i Danmark som har noget tilbehør til at sikre controllere som de udlåner til butikker. De kalder det "brackets". Men de har ikke ville sælge mig et sæt.

Har I nogle ider til hvordan jeg kan sikre mine controllere, enten selv at lave nogle holdere, adskille controller og montere et øje eller bore huller til en wire.
Det kunne også bare være en fastmontering af ledningen så den holder kontrolleren ved konsollen.

En eller anden løsning, jeg tænker så det knager men har ikke fuindet de vise sten der praktisk er muligt.

Det vil jo aldrig kunne beskytte 100% men bare det sikre at ungerne løber med dem og de havner langt fra konsollen.

/Magnus
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 13:32
Aner ikke hvor det kan skaffes, men hvad med en stål vire som lige vikles en omgang omkring midten af controlleren og så låses sammen? 
Lidt ligesom de vires man kan bruge til at låse sin laptop/laptop-dock fast til skriveborde med på arbejdspladser.. 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu