|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
Hej Er der nogen der ved hvor man kan se tv oversigt over Silver Hd.Har fundet på deres hjemmeside www.nonstop.tv men er der en der er bedre.Ved ikke helt hvad jeg synes om filmene, det var nok ikke dem man ville betale mange kroner ekstra for. Hilsen Agger |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg villle godt nok en hel del hellere have dem til at proppe Canal+ Sport HD på i stedet for... I betragtning af hvor meget sport har været en drivkraft for udbredelsen af HD i udlandet - og vel egentlig også i Danmark, med VM sidste år - så er det i mine øjne ret dumt ikke at få hevet så meget HD-sport ud til forbrugerne som muligt. Jeg er _ualmindeligt_ knotten over at jeg ikke kan se Premier League i HD, fordi jeg ikke kan sætte en parabol op. Som en side note, så tror jeg det ville kunne gøre utroligt meget for HD-udbredelsen at få en TV2 Sport HD kanal med superliga-bold i HD (og 720P, TAK!) |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej Otto Kan man ikke altid sætte en parabol op, hvis man siger at der findes en kanal man ikke kan leve uden og den kun kan ses med parabol.Sådan gjorde jeg i min boligforening og fik lov at sætte parabol op ?????. Hilsen Agger |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nej, det er meget bedre i 1080i på grund af den højere opløsning. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Problemet er at jeg bor til leje. Det er ikke alle udlejere der tillader at sætte en parabol op. Jeg har spurgt, og jeg må ikke. Jeg overvejer faktisk stærkt at flytte specifikt på grund af det - ikke så meget fordi jeg ikke kan leve uden, jeg har såmænd ikke tid til at se alt det jeg egentlig gerne ville alligevel, men det begrænser mig rent fagligt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis de begynder at sende i 1080i, skriver jeg et klagebrev til kulturministeren... EDIT: Som jeg udmærket godt ved ikke har noget at sige, da det er en kommerciel kanal. Redigeret af AV Precision - 08-September-2007 kl. 11:19 |
||
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Jeg mener ikke af udlejer kan nægte dig at sætte parabol, hvis der er en kanal du ikke kan modtage, han må til gengæld bestemme hvor den skal sidde, jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, men jeg er ret sikker
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har jeg meget svært ved at forestille mig er rigtigt. Og skal jeg være helt ærlig, så vil jeg gerne være fri for at kigge på parabolskåle på facaden af bygningen, facaden er sydvendt. Bortset fra det, så har jeg alligevel ikke tænkt mig at bo her for evigt, så problemet løser sig selv på et tidspunkt... |
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
hej. det er rigtig det du siger at man ikke må sætte en parabol op hvis man bor til leje ,derfor købte jeg en selector fra tdc Redigeret af it johnni - 08-September-2007 kl. 14:28 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Otto Det er faktisk rigtig det med parabol jeg bor selv i udlejnings lejlighed,hvis der er en kanal,man ikke kan undvære har man ret til parabol.Der har faktisk været retsag,mod en boligforening for nogle år siden ,da de tabte forsøgte de bestemme at parabolen, skulle op et sted hvor den ikke var i vejen.Men der fik de heller ikke medhold, de kan bestemme hvor parabolen skal være inden for rimlighedens grænser, altså så ham der vil have den op ikke får store problemer.Og mener ikke det er lavet om igen så det kan forbydes, jeg havde ikke problem, kan ikke huske hvilken kanal jeg skrev at jeg ikke kunne undvære, men den er kommet på stofa nu men jeg har stadig ret til min parabol så ??. hilsen agger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Er billedet ikke ret dårlig på Silver Hd i forhold til Canal Digital,eller skyldes det måske at det er gamle film der ikke er ægte hd film.Men skidt, hvis den bare følger med i pakken og ikke koster noget, kan det jo være lige meget. Hilsen Agger |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvis man bare skal bruge et par transport streams til videnskabelige formål, f.eks. at checke 2:3 de-interlacing af hard-telecined 59.94Hz filmmateriale og lignende noble formål, så kunne man jo overveje om ikke der lå et par stykker gemt et eller andet sted på internettet... ![]() Redigeret af JesperLund - 09-September-2007 kl. 02:07 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |