recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Silver HD i Stofa High Definition pakke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSilver HD i Stofa High Definition pakke?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2007 kl. 02:27
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Hvis de begynder at sende i 1080i, skriver jeg et klagebrev til kulturministeren...

Lad endelig være... Hvis Brian skal bestemme, bliver det sikkert hverken 1080i eller 720p. Han plejer at have sine egne besynderlige ideer, ligesom for mobilt TV.

Redigeret af JesperLund - 09-September-2007 kl. 02:28
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2007 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

Er billedet ikke ret dårlig på Silver Hd i forhold til Canal Digital,eller skyldes det måske at det er gamle film der ikke er ægte hd film.Men skidt, hvis den bare følger med i pakken og ikke koster noget, kan det jo være lige meget.

Det er såvidt jeg kan vurdere på grund af filmenes indhold, ikke på grund af lavere overførselskvalitet.

Jeg er iøvrigt langtfra enig i din holdning om at det bare er noget der følger med, og så er kvaliteten ligegyldigt. Jeg ser sådan på det at det er noget indhold vi har betalt for længe men bare ikke fået før nu!

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2007 kl. 13:02

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Hvis man bare skal bruge et par transport streams til videnskabelige formål, f.eks. at checke 2:3 de-interlacing af hard-telecined 59.94Hz filmmateriale og lignende noble formål, så kunne man jo overveje om ikke der lå et par stykker gemt et eller andet sted på internettet...

Det er nu ikke så meget dét, men hvis jeg skal kunne forholde mig til diskussioner om kvaliteten af diverse tv-udsendelser, deriblandt eksempelvis om sport bør sendes som 720P eller 1080i, så skal jeg nødvendigvis være i stand til at modtage dem.

Jeg overvejer lige om jeg skal tage kontakt til udlejeren igen... Jeg gider ikke en kæmpe diskussion over det, hvis jeg alligevel flytter om få måneder.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu