recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sim city til 300kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sim city til 300kr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sim city til 300kr
    Sendt: 27-Februar-2013 kl. 14:42
Det nye Sim City udkommer i næste uge og skal man ligesom mig have det, er det værd lige at undersøge priserne.

Origin tager 500kr (!) for spillet, hvilket er helt skudt ved siden af IMO. Derfor har jeg fundet ud af at man kan købe det for noget mindre, hos greenmangaming. Man skal bare indtaste en kode også spare man 20%.


Koden findes på deres forside og tastes ind når man køber spillet, hvorefter det kan købes til 41,41 euro - 310kr.

Det er næsten 200kr sparet for nøjagtig samme version. Hvis man desuden er interesseret i deluxe versionen (hvor man kan få superhelte/skurke samt unikke bygninger fra virkeligheden) kan man købe selve deluxe pakken ved siden af som DLC til 150kr. 

For deluxe-pakken kommer man altså samlet af med 460kr, hvor det hele ville have kostet 600kr hos Origin. Hvis ikke kan man også sagtens nøjes med den almindelige udgave til de 310kr (500kr hos Origin) og næsten spare 200kr.

Lige en ting om GMG:

Man køber spillet hos dem og på udgivelsesdagen sender de så en kode til en, så man kan downloade spillet via Origin. Måske (?) sender de koden nogle dage i forvejen så man kan pre-loade spille (downloade det i forvejen).

Spillet er sat til at udkomme den 7 eller 8 marts i Europa til PC. Jeg er usikker med Mac udgaven, men der skulle komme en til Mac.




Redigeret af SteffenD89 - 27-Februar-2013 kl. 14:45
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu