|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 09-Marts-2011 kl. 22:45 |
hejsa Rec´s
er der nogle der har erfaringer med at sætte en moble bredbånd kort (fra en hvilken som helst selskab) til en 3´s usb pind (som er låst op, en Hiuawei 180)´
og så sætte det til en D100 3´s trådlås router (jeg ved så ik om den kan være låst)
Nat
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Det burde der ikke være noget problem i. Udstyret er som udgangspunkt låst, men kan låses gratis op.
Vælg dit udstyr: Vælg derefter: "Drivers & software Unlock af Modem" Men hvorfor ikke blot få et E.I. Simple eller lign. til 99 kr. om måneden, så slipper du for påstyret. :-)
|
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
tak for hurtigt svar, min ven er net narkoman og er lige flyttet, så han får først sin net om 14 dage og han mangler net HER og NU...
og da han kæreste har mobil bredbånd abonnoment men en tlf som ik kan gå på nettet osv osv
men han har to 3´s pinde, som han ik bruge mere, og vil sætte kæreste sim kort (bibob) på 3´s usb bredbånd,
den viser klar signal osv , MEN indstilling er forkerte..!!
så jeg har foreslå at han skal hente TDC klient til mobil bredbånd, korekt??
men indstilling er forkerte...lol lol,
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg ville blot bruge 3Connect stadigt til at forbinde med. Han skal dog have ændret sin APN. Det kan der læses om her:
APN skal i følge BiBob være at finder under "Opsætning GPRS" Det lader ikke til at bibob har mobilbredbånd. Er det korrekt forstået?
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm nu bliver det sgu avanceret du,!!
korrekt med at bibob ik har bibob ik har mobilbred bånd, man kan hente en program/klient til!!
det du skriver med APN, hvor skal man gør det henne?? (hvis jeg nu har sat sim kort i en 3 pind)
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
![]() |
Inde i 3 Connect, vælger du:
Indstillinger -> Avanceret Indstillinger -> Forbindelser -> "3Denmark" -> Egenskaber -> Egenskaber igen -> Under "Navn på adgangspunkt" indsætter du den APN som din udbyder benytter. Bibob hører under telenor, så muligvis deres APN virker, ellers så ring til bibob! Kig evt. her:
|
|
![]() |
|
![]() |
1000 tak for hjælpen du.. jeg siger det videre...
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
![]() |
@ mkirkelund
Tak for hjælpen |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |