recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sim kort kontakter vises ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sim kort kontakter vises ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sim kort kontakter vises ikke
    Sendt: 24-November-2014 kl. 17:57
Efter skift af telefon, kan jeg ikke få den nye Android telefon til at vise de kontakter der var på sim kortet.

Jeg har ledt efter en indstilling der specificerer hvor kontakter skal hentes fra (sim eller intern hukommelse, som på min gamle telefon), men har ledt forgæves.

Jeg ved med sikkerhed at alt var overført til sim kort, så det er ikke det der er galt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 19:32
Så må du stikke kortet tilbage i din gamle telefon og overføre dem til telefonen og så synkronisere med din Google konto.
Men hvorfor har du også kontakter på SIM-kortet? Vi lever ikke i 90'erne længere ;)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 19:50
Jeg gør.

;-)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Så må du stikke kortet tilbage i din gamle telefon og overføre dem til telefonen og så synkronisere med din Google konto.
Men hvorfor har du også kontakter på SIM-kortet? Vi lever ikke i 90'erne længere

Det var også planen. Desværre var det med den nye telefon nødvendigt at tage den yderste perforerede plastik krans af sim kortet. Den krans er så væk nu, og jeg får nok svært ved at få kortet til at passe i den gamle telefon igen. Det rasler nok bare lidt rundt.

Hvad skulle jeg ellers have gjort ang. mine kontakter? De ligger ikke på min google konto. Jeg har vist en sådan, men bruger den aldrig og har nok også glemt koden.

Jeg fik det dog til at virke delvist. Af en eller anden årsag fandt den dog kun seks kontakter, så der bliver et større arbejde med at skaffe alle de numre.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 19:54
Min kone har en Samsung.
Her går man ind i kontakter. Herefter trykkes på menu knappen, hvorefter man kan trykke på Importer/Eksporter.
Vælg så importer fra SIM Kort.
Måske virker det også på din telefon.
Med venlig hilsen
søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Men hvorfor har du også kontakter på SIM-kortet? Vi lever ikke i 90'erne længere

Det var også planen. Desværre var det med den nye telefon nødvendigt at tage den yderste perforerede plastik krans af sim kortet. Den krans er så væk nu, og jeg får nok svært ved at få kortet til at passe i den gamle telefon igen. Det rasler nok bare lidt rundt.

Hvad skulle jeg ellers have gjort ang. mine kontakter? De ligger ikke på min google konto. Jeg har vist en sådan, men bruger den aldrig og har nok også glemt koden.

Jeg fik det dog til at virke delvist. Af en eller anden årsag fandt den dog kun seks kontakter, så der bliver et større arbejde med at skaffe alle de numre.

Hvad var din gamle mobil for en?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Hvad var din gamle mobil for en?

Nokia N79.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 13:37
Har du prøvet at gå ind til dine kontakter, og trykke på menu knappen, og se om der ikke er en Import/eksport punkt?
Mvh Jesper
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Har du prøvet at gå ind til dine kontakter, og trykke på menu knappen, og se om der ikke er en Import/eksport punkt?

Jo. Som jeg skrev tidligere fandt jeg løsningen, men den virkede kun delvist da blot en håndfuld af mine kontakter blev overført. Alle ligger dog stadig i den gamle telefon, så jeg må skrive dem manuelt. Så kan jeg også lige få sorteret i dem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu