|
Sim kort kontakter vises ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2014 kl. 17:57 |
||
Efter skift af telefon, kan jeg ikke få den nye Android telefon til at vise de kontakter der var på sim kortet.
Jeg har ledt efter en indstilling der specificerer hvor kontakter skal hentes fra (sim eller intern hukommelse, som på min gamle telefon), men har ledt forgæves. Jeg ved med sikkerhed at alt var overført til sim kort, så det er ikke det der er galt. |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så må du stikke kortet tilbage i din gamle telefon og overføre dem til telefonen og så synkronisere med din Google konto.
Men hvorfor har du også kontakter på SIM-kortet? Vi lever ikke i 90'erne længere ;)
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg gør.
;-) |
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
||
Det var også planen. Desværre var det med den nye telefon nødvendigt at tage den yderste perforerede plastik krans af sim kortet. Den krans er så væk nu, og jeg får nok svært ved at få kortet til at passe i den gamle telefon igen. Det rasler nok bare lidt rundt. Hvad skulle jeg ellers have gjort ang. mine kontakter? De ligger ikke på min google konto. Jeg har vist en sådan, men bruger den aldrig og har nok også glemt koden. Jeg fik det dog til at virke delvist. Af en eller anden årsag fandt den dog kun seks kontakter, så der bliver et større arbejde med at skaffe alle de numre. |
|||
![]() |
|||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1220 |
||
Min kone har en Samsung.
Her går man ind i kontakter. Herefter trykkes på menu knappen, hvorefter man kan trykke på Importer/Eksporter. Vælg så importer fra SIM Kort. Måske virker det også på din telefon. Med venlig hilsen søren |
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Hvad var din gamle mobil for en?
|
|||
![]() |
|||
||
Nokia N79. |
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1425 |
||
Har du prøvet at gå ind til dine kontakter, og trykke på menu knappen, og se om der ikke er en Import/eksport punkt?
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
||
Jo. Som jeg skrev tidligere fandt jeg løsningen, men den virkede kun delvist da blot en håndfuld af mine kontakter blev overført. Alle ligger dog stadig i den gamle telefon, så jeg må skrive dem manuelt. Så kan jeg også lige få sorteret i dem. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |