|
sim kort udlandet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:36 |
hey derude.
skal rejse på ferie og skal have min iphone med. jeg vil så købe et sim kort dernede(ægypten), kan jeg bare gøre det eller er min mobil låst til det selskab jeg har herhjemme. hvis den er låst, kan jeg så bare jailbreak den, vil den så kunne bruge et andet sim?. |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit teleselskan kan fortælle dig om den er låst, hvis du har købt den sammen med et abb. Er det sansynligt den er låst, hvis du har købt den og betalt fuld pris for den via apple eller andre edbforretninger er den sansynligvis ikke låst.
Hvis den er låst skal du have en kode fra den teleudbyder som har fået den låst førend den vil acceptere et andet simkort, ellers skulle det bare være at skifte, lån evt en kammerats simkort fra en anden udbyder, accepterr tlf det så er den nok ikke låst... Husk du skal bruge microsimkort i iphonen |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Mikrosim er hvis det er iphone4 eller nyere
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
hvad med jailbreak, er det noget der dur, eller skal man holde sig fra det.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |