|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 19:51 |
Hej
Har netop set at singstar er udkommet i en Abba version til PS3. Bag på æsken står der PAL 720 og 1080 Vil jeg kunne afspille dette "spil" i min PS3 der ellers kun afspiller NTSC disks ? Redigeret af lahan - 02-Januar-2009 kl. 19:53 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
I HD domain er der hverken PAL eller NTSC, kun e.v.t regionskoder, hvad der generelt ikke er på spil. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() |
Så hvis disken er PAL og ikke HD, så har jeg vel et problem. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
PAL har jo kun en opløsning på 576, så IMHO må det være HD. Nærmere kan jeg dog ikke komme det. Der laves vel ikke noget i SD opløsning til en PS3.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Vi har lige købt spillet og bag på det står der: Pal Så det lyder umiddelbart som det samme som den du har kigget på, og kører fint i min PS3... iøvrigt et rigtigt fedt spil... pt er der desuden omkring 600 ekstra sange som kan tilkøbes af ret så mange forskellige kunstnere (knap 10,- kr pr ekstra nummer) edit sorry fattede først efter at du havde ntsc ps3 om det giver problemer ved jeg ikke, men en hurtig google søgning fandt frem til denne ps2 tråd.. måske der kan opstå lignende problemer for dig Redigeret af rhsin - 02-Januar-2009 kl. 21:20 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
TRåden omhandler jo kun PS2 spil som jo enten er PAL eller NTSC, så forventer kun at kunne afspiller NTSC PS2 spil.
Men spørgsmålet er stadig om det er afspilleren eller TV'et de omtaler på Singstar pakken ? Alternativt må man jo bestille det hjem fra USA. Hvor langt er USB kablet der er med i pakken ? Går ud fra man selv kan forlænge sådan et kabel ? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
den samleboks man sætter mikrofonerne i optager 1 usb port og der er ledningen 15cm, og i den sættes mikrofonerne (med jack stik tror jeg nok de hedder) og ledningerne til disse er ca. 2 meter. Hvis ikke det er langt nok skulle jeg mene man kunne sætte en usb forlængerledning ind mellem samleboksen og ps3. Ellers må du jo se om du har nogle venner eller familie som har spillet så kunne du jo se om den kørte inden du købte. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |