recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - singstar mic app får subwoofer til at brumme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

singstar mic app får subwoofer til at brumme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: singstar mic app får subwoofer til at brumme
    Sendt: 02-Januar-2015 kl. 22:42
Har nogen af jer nogensinde oplevet at Singstar mic app får subwoofer til at spasse helt ud? Den brummer helt sygt så snart sangen starter og stopper så snart jeg slukker for mikrofonen i appen, den brummer stadig når jeg bare sætter spillet på pause...
Det skal siges at der ikke er det problem med en HTC One M8, der hakker lyden når man synger...

Please help me
Til top
Frankieboy1980 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Maj-2012
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frankieboy1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 22:45
Det skal siges at jeg har prøvet at slå subwooferen fra på receiveren, men der kommer stadig den voldsomme brummelyd.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu