recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Singstar til PS3 og download af sange?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSingstar til PS3 og download af sange?!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dusty_83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-December-2007
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Singstar til PS3 og download af sange?!
    Sendt: 09-Januar-2008 kl. 14:06

Min kæreste er rimelig hooked på singstar, så tænkte at hvis jeg anskaffede dette kunne det nok være hun ville tage det lidt mere afslappet når jeg selv sidder og gamer på PS3..

Kan se at alle singstar sangene fra PS2'eren kan downloades når man har købt det til PS 3, men er der nogen der har en ide om hvad disse koster?! De er vel næppe gratis, så det kan vel hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis kæresten skal have nye sange...?!

Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 14:19
Synes jeg læste et sted, at du skal regne med ca. en tier pr. sang. Rimelig krydret. Man må håbe der kommer nogle pakker, med flere sange til nedsat pris!
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 14:23

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Synes jeg læste et sted, at du skal regne med ca. en tier pr. sang. Rimelig krydret. Man må håbe der kommer nogle pakker, med flere sange til nedsat pris!

Det er jeg bange for, at der ikke gør. I hvert fald ikke i Europa, hvis man tager den aktuelle situation for Guitar Hero 3 i betragtning. Her koster 3 sange, svjv 45 kr. I USA er det naturligvis en anden situation, men jeg kan ikke bruge sange fra den amerikanske PS-store på min PS3. 

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:05

Hmm.. Rimelig voldsomt... Og dog..  Kunne ihvertfald være nice med nogle pakkeløsninger..

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Det er jeg bange for, at der ikke gør. I hvert fald ikke i Europa, hvis man tager den aktuelle situation for Guitar Hero 3 i betragtning. Her koster 3 sange, svjv 45 kr. I USA er det naturligvis en anden situation, men jeg kan ikke bruge sange fra den amerikanske PS-store på min PS3. 

hvad sker der når du prøver fra US ps store.?

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:09

Fandt lige det her link hvor det ganske rigtigt fremgår at de ligger omkring en 10'er per stk.

http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2007/11/priser-paa-singstor e-til-ps3-afsloeret.html

Hmm...

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 15:37

Har singstar til PS3. Primært købt til nytår og lign. fester.

Synes det er et fedt produkt. Sangene/musikvideorne koster 10 kr. stykket og der kommer løbende flere på singstore. Synes det er lidt dyrt, men på den anden side MP3 musik koster typisk 8-10 kr. pr. sang. Her får du så en musikvideo (selvf. uden mulighed for at afspille på mp3 afspiller, det ville ellers være cool).

Er sikker på de vælger at udgive pakker når konceptet har mere end en måned på bagen.

Singstar er klart størst i EU/UK (er ikke sikker på PS2 udgaverne overhovedet er til salg i USA). Så jeg er rimelig sikker på at nyheder/pakker vil blive udgivet i EU først.

Redigeret af Wuffer - 09-Januar-2008 kl. 15:38
Til top
jesper1721 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2004
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Dusty_83 Dusty_83 skrev:

Min kæreste er rimelig hooked på singstar, så tænkte at hvis jeg anskaffede dette kunne det nok være hun ville tage det lidt mere afslappet når jeg selv sidder og gamer på PS3..

Kan se at alle singstar sangene fra PS2'eren kan downloades når man har købt det til PS 3, men er der nogen der har en ide om hvad disse koster?! De er vel næppe gratis, så det kan vel hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis kæresten skal have nye sange...?!

Alle sangene fra PS2 er der ikke på nuværende tidspunkt. Der er ialt 61 sange til salg i shoppen.

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

[

hvad sker der når du prøver fra US ps store.?

Når melodierne er installeret, er de bare ikke at finde i spillet. Jeg slettede spillet fra HD'en og installerede igen fra PS-Store Europe, så virkede det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu