|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dusty_83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 09-Januar-2008 kl. 14:06 |
|
Min kæreste er rimelig hooked på singstar, så tænkte at hvis jeg anskaffede dette kunne det nok være hun ville tage det lidt mere afslappet når jeg selv sidder og gamer på PS3.. Kan se at alle singstar sangene fra PS2'eren kan downloades når man har købt det til PS 3, men er der nogen der har en ide om hvad disse koster?! De er vel næppe gratis, så det kan vel hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis kæresten skal have nye sange...?! |
||
![]() |
||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
|
Synes jeg læste et sted, at du skal regne med ca. en tier pr. sang. Rimelig krydret. Man må håbe der kommer nogle pakker, med flere sange til nedsat pris!
|
||
![]() |
||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
|
Det er jeg bange for, at der ikke gør. I hvert fald ikke i Europa, hvis man tager den aktuelle situation for Guitar Hero 3 i betragtning. Her koster 3 sange, svjv 45 kr. I USA er det naturligvis en anden situation, men jeg kan ikke bruge sange fra den amerikanske PS-store på min PS3. |
||
![]() |
||
Dusty_83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Hmm.. Rimelig voldsomt... Og dog.. |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
hvad sker der når du prøver fra US ps store.? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fandt lige det her link hvor det ganske rigtigt fremgår at de ligger omkring en 10'er per stk. http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2007/11/priser-paa-singstor e-til-ps3-afsloeret.html Hmm... |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Har singstar til PS3. Primært købt til nytår og lign. fester. Synes det er et fedt produkt. Sangene/musikvideorne koster 10 kr. stykket og der kommer løbende flere på singstore. Synes det er lidt dyrt, men på den anden side MP3 musik koster typisk 8-10 kr. pr. sang. Her får du så en musikvideo (selvf. uden mulighed for at afspille på mp3 afspiller, det ville ellers være cool). Er sikker på de vælger at udgive pakker når konceptet har mere end en måned på bagen. Singstar er klart størst i EU/UK (er ikke sikker på PS2 udgaverne overhovedet er til salg i USA). Så jeg er rimelig sikker på at nyheder/pakker vil blive udgivet i EU først. Redigeret af Wuffer - 09-Januar-2008 kl. 15:38 |
||
![]() |
||
jesper1721 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2004 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Alle sangene fra PS2 er der ikke på nuværende tidspunkt. Der er ialt 61 sange til salg i shoppen. |
||
![]() |
||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
|
Når melodierne er installeret, er de bare ikke at finde i spillet. Jeg slettede spillet fra HD'en og installerede igen fra PS-Store Europe, så virkede det. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |