|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Så gik jeg i gang - og har måttet opgi' igen mindre end et minut inde i spillet
![]() Jeg er overhovedet ikke i tvivl om at det bare er mig der er en idiot, men efter seks forsøg er det endnu ikke lykkedes mig at finde ud af hvad fa'en jeg skal gøre for at slippe ud af det første mikroskopiske område. "Escape from the police officer". Ja, tak for det - men jeg synes jeg har været rundt i hvert eneste hjørne uden at rende på andet end en ødelagt bro, en 30 cm høj træbjælke jeg ikke kan hoppe over, og uigennemtrængelig plantevækst alle andre steder. Politimanden har jeg slået i hovedet med en flaske jeg fandt samt gentagne næveslag, men jeg er endt død hver gang. Eftersom spillet er helt nyt har jeg ikke kunnet finde en FAQ (der er en nystartet en på GameFAQs, men jeg kan slet ikke genkende den beskrivelse af starten af spillet). Det ser ud til at jeg vist bare generelt skal holde mig fra survival horror genren ![]() |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Der er også en demo af spillet på US store. Så kan man prøve det inden man køber.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Taget fra et andet forum, hvor folk også har haft lidt problemet med at undslippe betjenten
![]() " Der skulle gerne være en skovl af en art i nærheden af huset for enden af stien. Lige omkring døren du kan gå ind ad. " Håber det kan hjælpe |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Okay, tak for det. Det kan være jeg giver det et forsøg i aften. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det lyder til at jeg skal tænde maskinen og downloade den fulde version Har ikke US konto, så kan ikke prøve demoen. I øvrigt meget irriterende at de får ting i USA som vi ikke gør i EU - med en demo burde det være ligetil også at smide den i EU Store.. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det er super nemt at lave en US Account - det synes jeg du skal prøve. http://www.consolemonster.com/forum/showthread.php?t=10663 Her fortælles hvordan du gør... Ud over at kunne hente nogle ting der først senere kommer på EU, kan du også købe PSN spil lidt billigere, hvis du tilknytter et f.eks. Visa kort - og nej, du behøver ikke anvende din korrekte adresse for at bruge et dansk visakort, de bruger ikke de oplysninger til noget. Redigeret af zulfo - 27-Juli-2008 kl. 14:36 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Tak, det lyder ikke saa besvaerligt. Dog har jeg et par spoergsmaal. 1. Er det "safe" at bruge sin egen e-mail, bare det er en anden, end den man bruger paa EU siden? 2. Der stod at US skal vaelges som Master Account. Hvad betyder det egentlig? Kan man kun handle paa ens Master Account og i saa fald, kan man skifte den tilbage til EU?
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
1: Ja det er safe. det er jo i bund og grund det samme som med din EU account, hvis du syntes den er safe, så er din US account også safe. 2: Du kan godt handle med en sub account, det kommer and på hvad master account giver tilladelse til. Man kan F.eks lave en sub account der er spærret for handel, så end børn ikke bare køber en masse spil. Du kan ikke lave en sub account til en anden region. Det er derfor du bliver nødt til at lave en til master account. Hvis du har flere account. Så når du tænder PS3, så trykker du bare på den account du vil logge ind med. Det er meget simpelt. |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Det er godt at vide hvordan det praecist kommer til at fungere foer man roder sig ud i det. Nu har jeg dog allerede faaet SIREN, men ikke proevet det endnu. I aften haaber jeg. Og saa skal jeg vist ogsaa lige lave den account, og proeve PixelJunk EDEN demoen - det ser sjovt ud! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Er det virkelig meningen spillet skal se så grumset ud?
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Gennemførte de første 2 episodes rimelig hurtigt. Kontrollen er fuldstændig sindsyg. Har vist vænnet mig for meget til MGS4's "free view", så kontrollen i denne er en hæmsko og stort irritationsmoment indtil videre, da orientation er svært. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
mens jeg browsede lidt på gamehubs fandt jeg dette:
http://gamehubs.com/PS3/siren-new-translation.html og siden gamehubs plejer at sælge spil der er på engelsk... ? men det er self billigere bare at købe det over US store ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |