|
Sjældent musik ca 1500 titler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jannik K. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Du har vel ikke Norah Jones og og Mark Knopfler på SACD? /Jannik
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Jo men dem vil jeg ikke af med :)
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Jannik K. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Helt i orden. Er der nogen SACD'er du gerne vil af med?
Har du tilfældigvis nogle tips til hvor specielt Norah Jones SACD'er kan købes for acceptable penge? Synes de er frygteligt dyre de steder jeg leder (Amazon, ebay etc.)
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Send PM med alle de SACD du vil af med.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
ja de er ret dyre,jeg har købt en del i uk i fysiske butiker.
checker lige hvad jeg har og vil af med i sacd
|
|
|
|
![]() |
|
har dire straits brothers in arms-pink floyd dark side of the moon-eric clapton slowhand-sting sacred love-mark knofler shangri la-the police every breath you take best of-goldfrapp lovekraft på sacd i dubleter som jeg vil af med
|
|
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Det er vist 7 stk der alle passer i min smag. Sned PM med samlet pris.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Ok checker lige stand og vender tilbage senere idag
|
|
|
|
![]() |
|
Så er alt Sacd væk-har stadig lidt Hdcd-k2hd og blu ray audio og en hel masse redbook cd priser fra 10 kr og op
![]() |
|
|
|
![]() |
|
opdatret
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |