recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sjov med opringning fra Hacker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sjov med opringning fra Hacker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sjov med opringning fra Hacker
    Sendt: 08-August-2012 kl. 17:29
Jeg bliver simpelthen nød til at dele denne oplevelse.

Nu er jeg i længerer tid blevet ringet op disse hacker, og normalt smækker jeg bare røret på, men i går kedede jeg mig, så jeg spille total PC idiot.
De første 5min gik med at jeg skulle trykke på en masse knapper, som jeg selvfølgelig ikke kunne finde, så hun måtte meget tålmodigt guide mig.

Efter 5min fortalte jeg så, at skærmen bare var sort, og om at jeg skulle tænde for computeren.LOL
Jeg lod 5min gå, for min computer var jo meget gammel og langsom, og det er jo ikke mig der betaler for opkaldet.

Så prøvede hun at guide mig til at åbne IE, men efter flere minuter gik det op for hende, at jeg slet ikke havde IE på min computer, så forfra med Chrome.
Hun fortale så at jeg skulle trykke oppe i det hvidefelt, og skrive et eller andet med www.------, så jeg fortalte at jeg skrev 6 gange "v", for det må jo være lige så godt som 3 gange "w". Thumbs Up

Efter snakken frem og tilbage, så kom vi til "DOT", men jeg påstod at jeg ikke havde noget dot på mit tastatur, men kun et dobbelt dot, og om jeg måske kunne bruge dette istedet for single dot, og om jeg måske kunne nøjes med at trykke tasten halvt ned på min dobbelt dot knap.

På det tidspunkt brød jeg sammen i grin, men hun fattede stadigvæk ikke at jeg tog pis på hende, så jeg måtte forklare hende at jeg tog pis på hende, men selv på dette tidspunkt fattede hun det ikke.

Ja samtalen kom til at tage 20min.
I dag har de så ringet to gange. Første gang tog fruen den, og bad dem om ikke at ringe igen, og anden hvor jeg tog den, afspillede jeg en høj hyletone, og så smækkede han på.

Mvh Jesper
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 19:44
Ærger mig til ukendelighed over at de desværre aldrig ringer til mig.....Beer Jeg ville også nyde at tage pis på dem....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 20:26
0014................. Osv... jeg fik afvide at mit Windows var i fare og at de skulle "hjælpe" mig.. :) Jeg forklare hende at jeg brugte Linux (Nej det gør jeg ikke alle steder) hvor efter hun lage på.

De ringer desværre 3-4 daglig og har forsøgt at få Dansk Kabel TV til at spærre nummeret uden held.

Har gjort op med mig selv at jeg nedlægger vores telefon hvis det ikke stoppe :(
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu