|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() Sendt: 10-Juli-2009 kl. 21:16 |
Sad lige og kiggede ned over listen og kom til at smile. Hvordan har I fået jeres plasma skærm ? Se hvad der kom i min postkasse idag.. 32" til soveværelset?
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
hehe
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Skønt når folk er kreative med sproget, og hvis det så kan få dig til at smile, så er det endnu en god dag
![]() |
|
![]() |
|
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hej
![]() Fået: Tit når der bliver ringet forkert siges der at vedkommende har fået forkert nummer................Hvis jeg så spørger : Hvem har du fået mit nummer af ...............Så kan det altså blive en sjov forklaring ![]() Postkasse: INGEN rudekuverter! ![]() 32" snakkes der om king sice seng ? ![]() Nu stopper festen! mvh JAN ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Det var da værre, hvis den hed: Se hvem der 'kom' i min postkasse i dag... |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Tja, så er du der jo næsten, men de sidste 32" kan være svært hvis man er stang stiv |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |