|
Skal bruge hjælp til en htpc :) |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Sebbe89 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja bruger nemlig ps3 media server, og gider ikke have alt det tændt, og så larmer en ps3 helt vildt syntes jeg :)
Så ville gerne hvis folk kunne lave en liste over hvad det skal være i en htpc ;) Skal kun bruge den til og se film og musik på intet tv tuner eller andet :) ser næsten aldrig tv kun film :) |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Nu ved jeg godt at jeg linkede til en htpc, der kostede 4200 kr. Men han har også en til f.eks 2800 kr. Den indbyggede hdd er mest kun til os og system. Drevet og ir, får du med næsten gratis, da prisen er så langt nede, at man har svært ved selv at købe delene og samle det til samme pris. Jeg forstod det således, at du ville købe det færdigt.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Det er godt nok billigt, stumperne enkeltvis koster samlet over 3K. Edit: Nu har jeg så købt den her, min gamle Shuttle som konen bruger som optager er blevet ustabil så det haster lidt ![]() Redigeret af Steen6400 - 05-Maj-2012 kl. 15:34 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Det tilbud på dba virker godt nok lidt supect..
Kabinet 1145 kr strømforsyning 700 kr ir remote 220 kr dvd/bluerey drev 1098 kr overstående priser er fra komplett.dk resten fra bj trading. bundkort 748 kr cpu 831 kr ram 158 kr |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Ja helt uden problemer |
|
![]() |
|
Sebbe89 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Status: Offline Point: 35 |
Hvad er der suspekt ved det siger du ? :D |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Han har tit nogle i. Og der er altid nogle i forskellige prisklasser. Jeg ærger mig lidt over, at jeg ikke købte fra ham.
|
|
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Det er nok bare en rigtig god pris. Ikke så tit man kan få det billigere samlet.
|
|
![]() |
|
Okay kunne være man skulle købe den til 4200 så :D
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
ahh :-) og der er ikke HDMI i ... okay :-) hos mig tager jeg HDMI til Reciever (4 input) også har Recieveren en HDMI output til TV'et. Der er så ARC understøttelse så lyd fra TV's kilde føres tilbage til Recieveren.
Redigeret af Juleulven - 05-Maj-2012 kl. 17:54 |
|
![]() |
|
Der er en digital lydudgang, som du kan forbinde lyden direkte til din reciever.
|
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
bortset fra at surfe lidt på nettet, så kan en medieplayer til omkring 1000 kr. jo ca. det samme som du efterspørger - det ville jeg klart gå efter i stedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |