recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal bruge hjælp til Google Calendar App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal bruge hjælp til Google Calendar App

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


I gamle dage stod der uge nummer på alle mandagene. Men det er som sagt væk.. Nu synes Google kun, at ugenummer er interessant, om mandagen.



Ugenr vises både på enkeltdage og ikke kun mandag

øhh, ikke hos mig. Jeg skal vælge en mandag før ugenummer vises under kalenderen.
Vælger jeg en tirsdag/eller er dagen i dag tirsdag, så er der INGEN ugenummer.

Skal se om jeg kan lave et screendump eller lign.. Har ikke helt vænnet mig til min Z3 endnu.


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


I gamle dage stod der uge nummer på alle mandagene. Men det er som sagt væk.. Nu synes Google kun, at ugenummer er interessant, om mandagen.



Ugenr vises både på enkeltdage og ikke kun mandag

øhh, ikke hos mig. Jeg skal vælge en mandag før ugenummer vises under kalenderen.
Vælger jeg en tirsdag/eller er dagen i dag tirsdag, så er der INGEN ugenummer.

Skal se om jeg kan lave et screendump eller lign.. Har ikke helt vænnet mig til min Z3 endnu.




Ja, det er lidt underligt med denne forskel. Men det er altså rettet
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:54



Som det ses, så er der øverst valgt mandag (i går), og der vises ugenummer.
Andet billede er i dag, tirsdag. Og der står ingenting.


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:57
Her er et billede der viser menuen i venstre side, hvor man vælgere "kalendere". Dvs. ugedage til/fra osv.


Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:01
så alle apps kan i og for sig vise ugenumre, bare ikke googles egen kalender app ? ihvertfald ikke på mine enheder... tåbeligt..
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:04
Og Kim.

Hvad sker der når du trykker på de tre vandrette streger øverst tv og atter trykker på Indstillinger og næste gange VIS mere eller blot MERE i venstre
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:07
Øhh.. det er sgu da slet ikke Google kalenderen.. HMM, pisse smart at kalde begge apps for samme navn (Kalender).

Nå, men den kalender jeg bruger, den viser altså ugenummer om mandagen.. Sorry Google Embarrassed
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:10
jeg takker for et værdigt forsøg på at få dette til at virke, men det kommer det ikke til med min nuværende rasende blik på en noget så simpel ting som google har klokket i, eller hvad de nu har...

andre forslag er velkomne, men det skal lige på hylden lidt... 


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:11
Ja på vore tre mobilenheder virker det.

Oprindelig for år tilbage benyttede jeg google kalender på min pc. Her satte jeg også ugenr til. Måske er det forklaringen på at ugenr. vises fra starten på apps på mobilenheder.





Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 11:11
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Og Kim.

Hvad sker der når du trykker på de tre vandrette streger øverst tv og atter trykker på Indstillinger og næste gange VIS mere eller blot MERE i venstre

Som sagt var det slet ikke Google kalenderen.. Det må være Z3´s kalender, som hedder Kalender ligesom Google kalenderen, (smart). 
Nu har jeg sat den til Google kalenderen, og det som du beskriver, det kan jeg ikke. Faktisk kan jeg slet ikke vælge ugenumre nu..
Men jeg kom til at tænke på, om ikke det skal sættes i Google kalenderen på nettet? (Kalender appén)


Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:16
Ja Sony's kalender kan fint vise ugenumre, men det er åbenbart udgået af den nye google kalender app.. tænker det er fordi amerikanerne ikke selv bruger ugenumre.

Gætter på der går en periode med højtlydt brok, og så kommer det tilbage i en update.

Det er en klassiker.

Den er forøvrigt flot, den nye app!

EDIT: Jeg har ugenumre slået til på "internettet" eller hvordan man nu skal sige det..


Redigeret af Lars_M - 09-December-2014 kl. 11:20
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Øhh.. det er sgu da slet ikke Google kalenderen.. HMM, pisse smart at kalde begge apps for samme navn (Kalender).

Nå, men den kalender jeg bruger, den viser altså ugenummer om mandagen.. Sorry Google Embarrassed


Jeg prøvede også at trykke på alle knapper, men ingen ville ligne din.

Forklaringen var altså at du ikke havde google kalender
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu