|
Skal bruge hjælp til Google Calendar App |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
øhh, ikke hos mig. Jeg skal vælge en mandag før ugenummer vises under kalenderen. Vælger jeg en tirsdag/eller er dagen i dag tirsdag, så er der INGEN ugenummer. Skal se om jeg kan lave et screendump eller lign.. Har ikke helt vænnet mig til min Z3 endnu. |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er lidt underligt med denne forskel. Men det er altså rettet |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som det ses, så er der øverst valgt mandag (i går), og der vises ugenummer. Andet billede er i dag, tirsdag. Og der står ingenting. |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her er et billede der viser menuen i venstre side, hvor man vælgere "kalendere". Dvs. ugedage til/fra osv.
|
|||
madbox
Bruger Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
så alle apps kan i og for sig vise ugenumre, bare ikke googles egen kalender app ? ihvertfald ikke på mine enheder... tåbeligt..
|
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og Kim.
Hvad sker der når du trykker på de tre vandrette streger øverst tv og atter trykker på Indstillinger og næste gange VIS mere eller blot MERE i venstre |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øhh.. det er sgu da slet ikke Google kalenderen.. HMM, pisse smart at kalde begge apps for samme navn (Kalender).
Nå, men den kalender jeg bruger, den viser altså ugenummer om mandagen.. Sorry Google
|
|||
madbox
Bruger Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg takker for et værdigt forsøg på at få dette til at virke, men det kommer det ikke til med min nuværende rasende blik på en noget så simpel ting som google har klokket i, eller hvad de nu har...
andre forslag er velkomne, men det skal lige på hylden lidt... |
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja på vore tre mobilenheder virker det.
Oprindelig for år tilbage benyttede jeg google kalender på min pc. Her satte jeg også ugenr til. Måske er det forklaringen på at ugenr. vises fra starten på apps på mobilenheder. Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 11:11 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som sagt var det slet ikke Google kalenderen.. Det må være Z3´s kalender, som hedder Kalender ligesom Google kalenderen, (smart). Nu har jeg sat den til Google kalenderen, og det som du beskriver, det kan jeg ikke. Faktisk kan jeg slet ikke vælge ugenumre nu.. Men jeg kom til at tænke på, om ikke det skal sættes i Google kalenderen på nettet? (Kalender appén) |
|||
Lars_M
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja Sony's kalender kan fint vise ugenumre, men det er åbenbart udgået af den nye google kalender app.. tænker det er fordi amerikanerne ikke selv bruger ugenumre.
Gætter på der går en periode med højtlydt brok, og så kommer det tilbage i en update. Det er en klassiker. Den er forøvrigt flot, den nye app! EDIT: Jeg har ugenumre slået til på "internettet" eller hvordan man nu skal sige det..
Redigeret af Lars_M - 09-December-2014 kl. 11:20 |
|||
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg prøvede også at trykke på alle knapper, men ingen ville ligne din. Forklaringen var altså at du ikke havde google kalender |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |