|
Skal bruge hjælp til Google Calendar App |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På mine Samsung mobilenheder er uge nr som sagt med. Så fejlen ligger ikke hos Google. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja og nej.. Jeg tror Xperia Z3 bruger Google "gamle" kalender. Og jeg installerede den nye i forbindelse med jeg fik denne her Z3 for et par uger siden. Og så endte jeg ud med to kalendere, (som hedder det samme). Hvis du læser kommentarene til den "nye" Google Kalender på Google Play, så vil du se, at det er præcis også det (de) punkt(er) som den "nye" får høvl for.. Ingen ugenummer. Og forøvrigt ingen månedsoversigt heller, hvilket jeg også lige har konstateret Nu har jeg skiftet tilbage til den "gamle", eller Z3´s indbygget.. Og jeg fandt uge numre, i HØJRE menu side . Så nu viser DEN uge numre. Men Google nye kalender, den kan altså ikke vise ugenumre. Så spørgsmålet er, hvilken kalender sidder du med Bent? |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til Kim
Jeg uploadede netop den nye i går for at deltage i diskussionen. Jeg så godt at der var een der skældte ud. Men her virker den nye app med ugenr. I alle visninger |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, sgu mystisk.. Jeg kan ikke se, hvordan en funktion som ugenummer skal være afhængig af hvilken mobil man bruger. Det giver absolut ingen mening. Bortset fra det, så kan jeg modsat Lars_m ikke lige Google´s nye kalender. Men jeg tror det er en vanesag. Jeg er alt for meget til månedsoversigt til, at jeg bare lige kan omstille mig til Google´s nye måde at vise det på.. Ja de har også en 5 dages oversigt, men det er kun ganske få timer man får se. |
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bent, vi er nødt til at se et skærmdump af din kalender. Tror ikke det er den rå Googlekalender du bruger. |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har sendt skærm fotos til madbox via email. Min Tablet bruger 280 kb ved skærm foto og det er kun muligt at uploade 200 kb her på recordere.dk. Måske madbox kan vise mine her på panelet?
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har måttet beskære fotos af hensyn til upload Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 12:36 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, det måre være fordi det er tablet versionen. Sådan ser den ikke ud på min telefon.
|
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er den samme app og samme visning også på min telefon Prøv selv at finde app en Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 12:41 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror at nogle af jer har den gamle version
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, for den opdatere selv, medmindre man specifikt har slået det fra. Så det er den nyeste jeg har.
|
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man få lov til at se et skærmprint af ikonet fra selve Androids Play butik, så vi kan se, hvad det er for en app og hvor den kommer fra. 2. Som det ses af mit foto omtaler google, hvad der er nyt i denne version. Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 16:37 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |