|
Skal bruge hjælp til Google Calendar App |
Besvar ![]() |
Side <1 34567> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Netop! Derfor har du også ugenumre på din android kalender, da den synkroniserer med webudgaven af din google kalender. Der er mange måder at tilføje ugenumre til webudgaven og du har så på et tidspunkt tilføjet dem så de vises for hver dag. Hvis man tilføjer den normalt tilgængelige udgave af ugenumre (tilgængelig direkte fra webudgaven af google kalender) vises de ikke i android udgaven. Jeg gentager mig selv: Den rå udgave af googles android kalender har IKKE ugenumre! Håber du forstår det nu
![]() |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Til jer der vil prøve dette. Se dette på YouTube under titlen
How to display week number in google calendar |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Ja, det har jeg i min Kalender via browser. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Det ændre ikke noget hos mig. Jeg HAR allerede ugenumre, men ikke på mobilen, med den nye Google kalender. Btw.. Her er youtube filmen indlejeret: |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Der er flere muligheder i webudgaven af Google kalenderen.
Hvis man tilføjer den direkte tilgængelige (som vist ovenfor af Kandersen), kommer det til at se således ud og bliver IKKE synkroniseret med Android kalenderen: ![]() Hvis man tilføjer fra andre kalendere (f.eks. iCal eller CSV kalendere), kan det komme til at se ud på flere måder og bliver synkroniseret med Android kalenderen. F.eks. sådan her: ![]() Eller sådan her: ![]() Redigeret af Pallec - 10-December-2014 kl. 11:06 |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Blot til orientering.
Går jeg ind i indstillinger på google kalender app'en og slår jeg under ugenumre synkronisering fra, så fjernes ugenumre. Hvis jeg ikke synkroniserer fra web, så kommer mine ugenumre fra My kalendar. Men mon ikke det skyldes mine indstillinger fra min pc. Redigeret af bentpetersson - 10-December-2014 kl. 11:12 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
Pallec - Jeg har allerede tilføjet en ugenummer kalender fra "andre". Den vises også når jeg går ind i Google Kalender på browseren. Men den vises ikke med i den nye Google Kalendar app. Rent faktisk ser det ud som om, at Google ikke har taget "andres" kalendere med i deres nye app. Jeg får kun mulighed for at vise mine egne kalendere.
|
||
![]() |
||
|
For at blive synkroniseret med appen, skal ugenumre tilføjes i webkalenderen som aftaler eller begivenheder.
|
||
![]() |
||
|
Kan ikke lige se, hvordan man kan oprette det som en begivenhed. Jeg skal jo ikke sidde og skrive selve uge nummeret ind hver dag.
|
||
![]() |
||
|
Jeg vil nu endda gå såvidt som til at sige, at det giver ingen mening. Man har jo ikke en aftale med et ugenummer. Og begivenhed kan man vel heller ikke ligefrem kalde det. Uge nummer er en standard funktion som bør kunne vælges til/fra, og nada andet. Men det er nok den del Google ikke helt forstår. |
||
![]() |
||
|
Nej, det er derfor du skal tilføje den via f.eks. iCal eller CVS hvor hele arbejdet er gjort for dig ![]() Der er flere kilder på nettet hvor du kan hente ugekalendere. Goggle it.. |
||
![]() |
||
|
Det kan du jo så også i webkalenderen, men vi kan godt blive enige om at deres Android app ikke er alt for gennemtænkt... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |