|
Skal bruge hjælp til Google Calendar App |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Pallec, det er jo det jeg HAR gjort. Men den ryger under "andre kalendere". Og så bliver den åbenbart ikke synkroniseret med appén. |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Sådan her ser min browser version ud.. bemærk ugenumre.. Og det ligger under andre kalendere.
Jeg har IKKE ugenumre kalenderen i Google kalender appén, som vist på tidligere billede. ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Det er fordi du bruger den "indbyggede" ugekalender. Som jeg allerede har skrevet, så bliver den IKKE synkroniseret med appen.
|
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Hvis der er en som har uger i sin Google kalender kunne vedkommende så ikke lige komme med en guide til hvordan det kan komme til og virke.
|
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
||
efter at igen have arbejdet lidt i det, så må jeg igen konstatere at det har google ikke styr på... ærgeligt.
|
|||
![]() |
|||
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
||
intet nyt om dette topic ? savner virkelig de ugenumre..
|
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Kan se der står at der skulle være uge nummer i kalenderen nu.
Jeg kan ikke få det frem. Er der nogen som har fået det til og virke? |
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
||
Vækker lige denne tråd til live igen.
Ved ikke om det har virket med ugenumre tidligere, men min google calendar opdaterede i går, og i den udgave der ligger på min telefon nu, virker det fint med ugenumre. Kan slås til / fra inde under Indstillinger / genereelt. |
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
||
Tak for tippet, nu har jeg også ugenumre
|
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
||
+1
![]() |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
![]() |
|||
||
Ja det virker!!!
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Hvordan får jeg my calender på min mobil til synkronisere med Google kalender på nettet?
Hvis jeg taster en ny aftale ind på min mobil og ikke husker og lave det som begivenhed på googlekalender konto så synkronisere den ikke automatisk med Google kalender på nettet. |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |