|
Skal bruge noget gain |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2014 kl. 17:43 |
|
Skal et eller andet form for gain control fra min ipad til en effektforstærker.
Jeg kører Bluetooth koblet til effekten. Findes der et smart lille device? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En buffer med forstærkning
Eller sæt den bluetooth til en forforstærker som sidder til den effektforstærker Fandt du ud af noget mht dette ? : Redigeret af Bastianboxer - 02-Maj-2014 kl. 18:02 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
|
Du kommer godt nok noget omkring siger jeg bare. For en 3-4-5 tråde siden anbefalede jeg dig at købe en ældre brugte surroundforstærker og bruge den som forforstærker. Den anbefaling fastholder jeg på det kraftigste. De kan alle forstå at betjene..... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
|
Ja og logger af uden at svare. Noget tyder på at det bare skal være som han har tænkt, uanset om det kan lade sig gøre eller ej. Jeg er i hvert fald hoppet af mht til bruger nu
![]() |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Nå ja ok. Ro på. Har også andet at lave
![]() Ja der er en masse spørgsmål oppe lige p.t. Det gør vel ikke noget? Jeg tager da alle svar til overvejelse. Så tak for deltagelse. Mht forstærker. Så havde jeg lige købt en T.amp e800 til at drive de cerwin vega'er, da flere ikke mente at min gamle yamaha rxv-640 havde kræfter nok til at køre en hel aften. Så jeg kan som sådan godt sætte en surround reciever til men det gør intet for lyden. Havde du tænkt det skulle være en reciever med noget indstilling via mikrofon ? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
|
Prøv en gang til at læs min anbefaling i den anden tråd. Så ved du hvorfor jeg anbefaler en surroundforstærker med pre out....
Klaus Redigeret af KlausDM - 02-Maj-2014 kl. 22:36 |
||
![]() |
||
|
Hmm ok har læst de andre tråde igennem.. Ja ja ved godt jeg fylder en del med mine spørgsmål :)
Men kan ikke lige finde hvorfor du mener en surround med preout er sagen? Er det mht gain eller hvilken sammenhæng var det? Mere bas eller? |
||
![]() |
||
|
For det ik skal være løgn så kigger jeg bag på min reciever der er sku preout til effekt.
Men igen hvad er fordelen ved dette omkring noget gain ? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |