|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:45 |
|
Tager nok lige derind igen i overmorgen for jeg skal bestille, for vil have det med i næste sending, som skulle komme i uge5. Men ville gerne lige hører lidt om det afstand.... Ville osse lige hører hvor finder man sådan en dvd som man kan kører tv'et lidt tv ?...
|
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Jeg sidder ca. ved samme afstand som det du angiver, har 42" og jeg er lidt irriteret over jeg ikke købte et som var større...
|
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Og hvad er det lige du mener med:
"Ville osse lige hører hvor finder man sådan en dvd som man kan kører tv'et lidt tv" |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Til 3,5 meter er 42" bestemt ikke for meget.
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
mente hva' hedder sådan en. Syntes nemlig engang jeg læste om en som sætte den til at kører et døgns tid ell var det nogle døgn... Redigeret af bulk - 15-Januar-2007 kl. 20:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
OKay så blir det nok en 42" det blir' ... kan næsten ikke vente til uge 5
|
||
![]() |
||
Nicolai123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Jeg undrer mig lidt over jeres svar, når der på tapeconnections står en omregningsformel der siger 1 tomme pr. 10 cm. Dermed vil jeg mene at 37 tommer tv passer med en afstand på 3,5 meter. Deri tager jeg måske grueligt fejl? Med venlig hilsen Nicolai
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det var i gamle dage - dengang med små billedrørs TV. Skærmen har andre formål i dag - og må være så stor som du har plads og råd til Se evt. artiklen skærmstørrelser |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Skærmen har andre formål i dag - og må være så stor som du har plads og råd til Se evt. artiklen skærmstørrelser [/QUOTE] kanont.. har besluttet mig... Har lige taget målene i B x H og målt på mit SONY CRT det passer med at rammen rundt om billedet (hele sølv fronten) vil blive skærm..... altså 14 cm højrere og 25 cm bredre.. har lige siddet og kikket som en tosset hen på tv'et med en film i gang, kunne næsten se billedet i alt plastik'en som lige præcist fylder 14 i højden med bund/top og 25 cm i brede (højtalerne) nøøøj hvor vil det stå skønt i har ret 37" vil jeg helt sikkert fortryde ... Det blir en 42" til mig i uge 5. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den kan du finde her på forum - søg efter break-in. Der ligger et DVD image du kan downloade og brænde ud på en blank dvd skive |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
|
tror altså de fleste PV60'er er EH modeller jeg købte min TH-42PV60EH hos www.labtop.dk til 10.995 kr og kunne selv hente den det er 10 dage siden jeg fik min |
||
![]() |
||
![]() |
|
prisen blir det samme når fragt kommer med ... så venter bare de 2 uger |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |