recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skal det være 37" ell  42" afstand?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketskal det være 37" ell 42" afstand?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Emne: skal det være 37" ell 42" afstand?
    Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:45

YES får solgt min SONY CRT på onsdag, og skal så have en plasma panasonic TH-37PV60EH ell TH-42PV60EH.  Har set begge i action i kbh på vesterbrogade og begge stod skide godt .  Men der vidste jeg ikke lige om jeg sku have et, så lagde ikke så meget mærke til afstanden .. var næsten helt i chok over det stod så godt .. selv jeg gik helt tæt på og vel kun var 1  meters penge fra  .   men ville især gerne hører fra andre med disse model'r...,  for min afstand vil være 3,5 meter.... er 37" nok?.

Tager nok lige derind igen i overmorgen for jeg skal bestille, for vil have det med i næste sending, som skulle komme i uge5.  Men ville gerne lige hører lidt om det afstand....

Ville osse lige hører hvor finder man sådan en dvd som man kan kører tv'et lidt tv  ?...

Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:50
Jeg sidder ca. ved samme afstand som det du angiver, har 42" og jeg er lidt irriteret over jeg ikke købte et som var større...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:50
Og hvad er det lige du mener med:
"Ville osse lige hører hvor finder man sådan en dvd som man kan kører tv'et lidt tv"
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:57
Til 3,5 meter er 42" bestemt ikke for meget.
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:09

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

"Ville osse lige hører hvor finder man sådan en dvd som man kan kører tv'et lidt tv"

mente hva' hedder sådan en.  Syntes nemlig engang jeg læste om en som sætte den til at kører et døgns tid ell var det nogle døgn...

Redigeret af bulk - 15-Januar-2007 kl. 20:13
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:12

OKay  så blir det  nok en 42" det blir'  ... kan næsten ikke vente til uge 5     var inde på hifipriser.dk men der er jo ingen som har EH modellen til samme pris... og foden skal jeg altså have med

Til top
Nicolai123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:15

Jeg undrer mig lidt over jeres svar, når der på tapeconnections står en omregningsformel der siger 1 tomme pr. 10 cm. Dermed vil jeg mene at 37 tommer tv passer med en afstand på 3,5 meter.

Deri tager jeg måske grueligt fejl?

Med venlig hilsen

Nicolai

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Nicolai123 Nicolai123 skrev:

Jeg undrer mig lidt over jeres svar, når der på tapeconnections står en omregningsformel der siger 1 tomme pr. 10 cm. Dermed vil jeg mene at 37 tommer tv passer med en afstand på 3,5 meter.

Deri tager jeg måske grueligt fejl?

Det var i gamle dage - dengang med små billedrørs TV.

Skærmen har andre formål i dag - og må være så stor som du har plads og råd til

Se evt. artiklen skærmstørrelser

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:37

Skærmen har andre formål i dag - og må være så stor som du har plads og råd til

Se evt. artiklen skærmstørrelser

[/QUOTE]

kanont.. har besluttet mig... Har lige taget målene i B x H og målt på mit SONY CRT det passer  med at rammen rundt om billedet (hele sølv fronten) vil blive skærm..... altså 14 cm højrere og 25 cm bredre.. har lige siddet og kikket som en tosset hen på tv'et med en film i gang, kunne næsten se billedet i alt plastik'en som lige præcist fylder 14 i højden med bund/top og 25 cm i brede (højtalerne)  nøøøj hvor vil  det stå skønt

i har ret 37" vil jeg helt sikkert fortryde ...  Det blir en 42" til mig i uge 5.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

"Ville osse lige h�rer hvor finder man s�dan en dvd som man kan k�rer tv'et lidt tv"

mente hva' hedder s�dan en.  Syntes nemlig engang jeg l�ste om en som s�tte den til at k�rer et d�gns tid ell var det nogle d�gn...

Den kan du finde her på forum - søg efter break-in. Der ligger et DVD image du kan downloade og brænde ud på en blank dvd skive
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2007 kl. 02:34

OKay  så blir det  nok en 42" det blir'  ... kan næsten ikke vente til uge 5     var inde på hifipriser.dk men der er jo ingen som har EH modellen til samme pris... og foden skal jeg altså have med

tror altså de fleste PV60'er er EH modeller jeg købte min TH-42PV60EH hos www.labtop.dk til 10.995 kr og kunne selv hente den det er 10 dage siden jeg fik min
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2007 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

tror altså de fleste PV60'er er EH modeller jeg købte min TH-42PV60EH hos www.labtop.dk til 10.995 kr og kunne selv hente den det er 10 dage siden jeg fik min

prisen blir det samme når fragt kommer med  ... så venter bare de 2 uger      så køber den på vesterbrogade.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu