|
Skal du se Star Wars denne weekend? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2015 kl. 13:50 |
Min billet til søndag er købt og hentet
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lørdag kl. 12.45. Ser frem til det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
Har svaret ja, selv om det ikke er helt rigtigt.
Skal se den i dag 18.30 ![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Har svaret ja - så den i går.
Sad og smilte under hele filmen, og var godt underholdt og tilfreds. Er vokset op med de gamle film - og synes denne rammer tonen fra disse perfekt. 7 af 6 stjerner herfra :) |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
På søndag i BigBio. Glæder mig.
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Lørdag 15.15 i Vejle
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Fredag 21.30 i Imperial.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg så den i går. jeg blev ikke skuffet!
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Klokken 19 fredag aften i Fotorama Hammel.
Inviteret af den sødeste kvinde af alle i byen (min kone)........ Klaus |
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 87 |
Jeps, i morgen aften kl 19 i det lokale Victoria teater
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Har lige bestilt billetter til D. 27. Det var der biogutterne kunne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |