|
Skal du se Star Wars denne weekend? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Så den på premieredagen. . .
Skulle ikke risikere en spoiler Jeg mener den absolut kører i samme stil som 4,5 og 6, men med en tilgang som matcher nutidens film. Rigtig god film og en værdig efterfølger. Den er skudt i analog 2D og derfor kan det ikke anbefales at se den i fake3D. Desværre er de specielle IMAX udsnit i nogle scener, kun mulige at se i Danmark på den 3D-ficerede version - skandale!
Redigeret af Cyberguyen - 17-December-2015 kl. 18:57 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Har svaret "aldrig i livet". Der går nok et par uger, før jeg skal se den. Men den skal helt sikkert ses i biffen.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg så den i går.
Den er virkelig god. Jeg så den i 3D, det var en ok oplevelse. Mine øjne, er dog ikke så gode til at se 3D, så det gør noget. Den er perfekt balanceret mellem alvor og humor.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Skal se den tirsdag, så svaret må være nej ikke denne weekend.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Jeg skal kun se den i weekenden, hvis den bliver vist på TV, så svaret må være: Aldrig i livet...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Lørdag 21:30 i Fields
|
|
.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg så den i BIG herlevs luksusbif. Det skal siges at man sidder virkeligt godt i de sæder og der er meget langt mellem rækkerne. Det kan kun anbefales hvis man er i bil da hele området er jævn trist.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Nej - tager den mellem jul og nytår. Så er der tid til at tage den på et tidligt tidspunkt.
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Har set den her til aften, det er en god fortsættelse! Det bliver svært at vente på den næste!
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Hvordan bliver det mindre trist af at være i bil? Stationen ligger jo lige ved siden af. Jeg skal se den i morgen 18.30 i Imperial.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Nej, så den i onsdags og i går
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |