|
Skal du se Star Wars denne weekend? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Tror jeg har set dem 20 gange på VHS. Det var en kopi af en lejefilm, da der gik mere end 10 år før de kunne købes på VHS.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Så den onsdag, og så skal den ses igen mellem jul og nytår.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Jeg venter til den kommer på Blu-ray - på tilbud. Ikke utænkeligt at jeg venter til hele trilogien er færdig og ser alle filmene engang efter 2020. No rush.
Jeg kunne selvfølgelig starte med at (gen)se den originale trilogi som stadig ligger i et shrink-wrapped DVD-bokssæt fra 2004. Redigeret af GlobulusDK - 19-December-2015 kl. 10:40 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
||
Det var en god film!
Klaus |
|||
![]() |
|||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
||
Jeg har lige været inde og se den her i Tokyo. Super fed film! Og som en anden sagde kører den stilen videre fra den oprindelige trilogi. Men ja, kan helt klart anbefales. Så er det bare at vente en 2-3 år på den næste i rækken :-)
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Så har konen og jeg også været inde og se den i 3D, ok film men imho er der et par ting i den som er lidt for meget, vil ikke spoile noget, men en meget flad og kedelig 3D oplevelse
|
|||
![]() |
|||
Donbisse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2015 Sted: Horsens Status: Offline Point: 20 |
||
Har ikke set nogen af de andre, så er ret sikker på jeg ej heller skal se denne her
![]() |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Den er jo heller ikke skudt i 3D.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Det ved jeg godt den ikke er, det var feks Ant-Man og The Avengers heller ikke, men havde langt bedre 3D effekt, er på nippet til at sige at kalde Star Wars for 3D er nærmest en skændsel |
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
||
Jeg syntes at 3D fungerede ganske godt i Fields Bio1 men er nu helst fri for 3D så måske var det godt fordi der ikke var så meget :-)
Filmen var også rigtig god, men ....... og så skriver jeg ikke mere her men måske skulle vi have en 'spoiler tråd'
|
|||
.
|
|||
![]() |
|||
||
øhhh hvorfor går man ind og ser en film i 3D hvis man helst vil være fri for 3D ? |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Jeg var også inde og se den i går, og må sige at det er noget af det værste, som jeg har set i 3D.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |