|
skal finde ny SUB og AV-Reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rahmut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2014 kl. 13:05 |
hej Alle.
jeg er på udkig efter ny Subwoofer og evt. også en ny AV-SurroundReciever. mit nuværende setup: Harman Kardon HKTS 11 5.1 system 2 stk Dali 2002 Onkyo TS-XR 605 Apple TV 3 samsung smart tv 55" Defekt: min Subwoofer er desværre defekt, jeg er 99% sikker på at det er den integrerede forstærker der er brændt af. Jeg tænker at det ikke kan lade sig gøre at reparere denne? En ny kan erhverves for 1999,- hos avantix.dk I min AV-reciever sidder der en stump knækket subwoofer stik/kabel i pre-out udgangen som jeg ikke kan fiske ud. derudover er min fjernbetjening til AV-recieveren gumlet i stykker af min hund, så den er smidt ud. Jeg kan vel få en reparatør til at lave pre-out udgangen, men tænker lidt, at det nærmest ikke kan betale sig? jeg har kigget en del på Denon AVR X2000 som en ny AV-reciever, men kunne også sagtens finde på at købe en brugt AV-reciever, da jeg jo har Apple TV og kan bruge Airplay via dette. mht. Subwoofer har jeg kigget på Wharfedale spc 10 og en del brugte subwoofere, Dali, B&W, Jamo osv. i prisklassen 1500-3000kr. EDIT: det skal bruges til afspilning af dancehall og dance musik via spotify/soundcloud og film afspilning via harddisk eller streaming(Plex) Jeg vil meget gerne høre jeres inputs og ideer til den ideelle løsning :) Mvh Rasmus Redigeret af rahmut - 06-Januar-2014 kl. 14:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |