recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skal finde ny SUB og AV-Reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skal finde ny SUB og AV-Reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rahmut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rahmut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skal finde ny SUB og AV-Reciever
    Sendt: 06-Januar-2014 kl. 13:05
hej Alle.

jeg er på udkig efter ny Subwoofer og evt. også en ny AV-SurroundReciever.

mit nuværende setup:

Harman Kardon HKTS 11 5.1 system
2 stk Dali 2002
Onkyo TS-XR 605
Apple TV 3
samsung smart tv 55"

Defekt:
min Subwoofer er desværre defekt, jeg er 99% sikker på at det er den integrerede forstærker der er brændt af. Jeg tænker at det ikke kan lade sig gøre at reparere denne? En ny kan erhverves for 1999,- hos avantix.dk 

I min AV-reciever sidder der en stump knækket subwoofer stik/kabel i pre-out udgangen som jeg ikke kan fiske ud. derudover er min fjernbetjening til AV-recieveren gumlet i stykker af min hund, så den er smidt ud. Jeg kan vel få en reparatør til at lave pre-out udgangen, men tænker lidt, at det nærmest ikke kan betale sig?

jeg har kigget en del på Denon AVR X2000 som en ny AV-reciever, men kunne også sagtens finde på at købe en brugt AV-reciever, da jeg jo har Apple TV og kan bruge Airplay via dette.

mht. Subwoofer har jeg kigget på Wharfedale spc 10 og en del brugte subwoofere, Dali, B&W, Jamo osv. i prisklassen 1500-3000kr.

EDIT:
det skal bruges til afspilning af dancehall og dance musik via spotify/soundcloud og film afspilning via harddisk eller streaming(Plex)  

Jeg vil meget gerne høre jeres inputs og ideer til den ideelle løsning :)

Mvh Rasmus

Redigeret af rahmut - 06-Januar-2014 kl. 14:05
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu