|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
franco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 08-September-2009 kl. 21:07 |
hej, Jeg vil gerne købe 2 ekstra højtaler så jeg få 7.1 setup. har i forvejen en 5.1 KEF 3005 system. Problemet er at jeg ikke kan finde nogen i Danmark der sælger KEF 3005 højtaler. Kan i anbefælle 2 højtaler jeg kan købe. systemet bruges sammen med onkyo 606 og HTPC til bluray film. tak. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Dustinhome solgte HTS3001 for et stykke tid siden. Kan dog se de har fjernet dem igen. Prøv at send dem en mail |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Flatscreencenter forhandler dem, men kun i hele sæt - måske kunne du prøve at lave en forespørgsel http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullProductInfo .php?id=3077 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Nu virkede det som om han manglede et dansk site Lykkedes det ikke at finde højtalerne herhjemme så kig på csmusiksysteme.de de har dem i hvert fald enkeltvis til ca. 1100-1200kr stk. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Jeg kan ikke se at CSMUSIKSYSTEME har dem enkeltvis - dem der spørges efter, er KEF 3005 - men en anden type burde vel kunne indgå i et 7.1 system, hvis det ikke er til at fremskaffe de rigtige 3005 |
|
![]() |
|
franco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() |
tak for jeres input. Jeg er faktisk ligeglad om forhandleren er dansker eller ej. Årsagen jeg ikke har overvejet udenlandske forhandler er simpelthen at jeg ikke kender nogen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke rigtigt på, at du kan finde et sted hvor du kan købe sattelitterne enkeltvis - som jeg ser det er det et helt færdigpakke system Men måske KT radio kan være behjælpelig
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Hey Franco - gamle spanske skurk ;)
Højttaleren hedder KEF HTS-3001 SE, og kan snildt fås i Danmark. Google er din ven. |
|
![]() |
|
![]() |
Fra csmusiksysteme.de værsgo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |