|
Skal have Boxer - hjælp mig! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Økonomi -- du skal se mindst et halvt år frem.
BoxerTV FLEX8 koster det første halve år 1832,80Kr + der til modtager og antenneanlæg.
Kan du montere antenne selv ?? så er antenne ikke så dyr.
CanalDigital lokal pakke det første halve år 1974 Kr. Der får du, modtager + monteringen af parabol gratis.
Lynge
![]() |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2012 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
Jeg har 3 på min mobilos (Galaxy S2) og der er minimal dækning herude på bøhlandet. Jeg er bare én af dem, der bor i et af de yderområder, hvor hverken master og/eller kabler er noget, der prioriteres højt af selskaberne pga. den lave befolkningstæthed. Det nytter ikke noget at græde over det faktum. Der må bare arbejdes rundt omkring udfordringerne, hehe.
Jeg takker for inputs og hold endelig ilden i gang. Jeg læser hvert et ord og tager info til mig. Skylder derfor også en tilbagemelding til Lynge, der gerne vil skubbe i en helt anden retning. Jeg vil tage lommeregneren frem og kigge nærmere på Boxer vs. Canal Digital. Så længe DK4 er i programpakken, så er ethvert produkt gangbart i min baghave. ![]() Og nu må jeg hellere få kigget i min indbakke. ![]() |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Om 12 md. er prisforskellel = my HD box / optager og Boxer: jeg beder til Vorherre for dig.
|
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
Uddyb gerne. Er Boxer helt galt? Hvad klarer sig i øvrigt bedst i dårligt vejr? (blæsvejr, regn osv.) Parabol eller antenne? |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
AarhusBruger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2009 Status: Offline Point: 118 |
Jeg har haft Boxer i et par år og er fuldt ud tilfreds. Det fungerer fint og er billigere end både Yousee, Viasat og Canal Digital hvis man ikke har behov for vildt mange kanaler. Eneste lille kritik punkt er at billedet nok er lidt dårligere end kabel og parabol, da der sendes med en lavere bitrate. Jeg satser dog på at dette bliver bedre efterhånden som Boxer får flere MUX'er til rådighed og dermed tilbyder flere HD-kanaler.
Jeg tror de fleste der oplever problemer med signallet har en alt for dårlig antenne. Hos mig har der aldrig været problemer. Køb en rigtig antenne og ikke en af de små såkaldte "digitale antenner". Jeg har en gammel gitter-antenne som minder lidt om den her: http://www.netto-sat.dk/maximum_gitterantenne-p-78.html?cPath=37_78 En anden mulighed, og måske lidt mere fremtidssikret, kunne være en kombineret UHF og VHF antenne som denne, da Boxer vist nok får mulighed for at sende flere kanaler over VHF inden længe: http://www.netto-sat.dk/televes_dat_hd_45_super_aktiv_uhf_vhf_antenne-p-1690.html?cPath=37_78 I øvrigt kan du med fordel benytte dig af et af deres tilbud hvis det passer med kanalerne. Når de første 6 måneder så er gået, så ringer du til dem og spørger hvorfor du nu skal betale fuld pris, når nye kunder stadig kan få tilbudsprisen. Det har jeg gjort et par gange og har så fået forlænget tilbudet i 6 måneder hver gang. Redigeret af AarhusBruger - 03-Oktober-2012 kl. 18:19 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Er så nok en af dem der absolut ikke vil anbefale Boxer. Er simpelthen for ringe kvalitet på billedsiden og, skulle du være bare lidt uheldig, så er der ikke megen hjælp af få ved deres såkaldte kundeservice. Hvis du alligevel skulle vælge Boxer, så vil jeg meget håbe for sig at du ikke løber ind i tekniske problemer og/eller problemer med betalingen. Se eventuelt trustpilot for yderligere info.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej
Har haft Boxer de 2½ /3 år,og er vel det man kalde rimelig tilfreds. Jeg har kort i både en Humax + boks og en CI+ modul,og oplever nogle gange at jeg ikke kan modtage de kanaler jeg betaler for,så må man lette r**** og hen at afbryde for strømmen,og så virker det igen. Men det giver da noget motion. ![]() Tror jeg ville vælge Canal Digital,hvis jeg skulle vælge i dag køre pt. med en Boxer Mix,som dog bliver nedgraderet når min 12 måneders periode udløber. Du skal lige huske at hvis du vælger Canal og ønsker en med harddisk skal have en anden boks end den der følger med,det er i hvert fald sådan jeg læser det. Har en nabo der har Lokal pakken,og i følge ham er der aldrig nogen form for udfald,det kører bare. Mvh. |
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
har også fået forlænget tilbudet i 6 md. <er prøvet en gang, ok, men ikke mere nu. Du er tilfreds, et stort tillykke. Har lige været i mit sommerhus i 2 timer, for at se til min nyeMaximum godkendte box ( nr. 4 + nyt kort, nr 5) som jeg monterede for 3 uger sigen, det hele virkede perfekt, Efter 2 timers ventetid, gad jeg ikke vente længere, ...kodet kanal, vent op til en time stod der. Kortet dur igen ikke, idet det er prøvet af på det andet nyt tv direkte uden box. Jeg har dog garderet mig og anskaffet mig box nr 5, Humax HD, som jeg så skal have afprøvet snarest, og heldigvis har jeg ved en fejl fået tilsendt et nyt ekstra kort. Du er tilfreds, et stort tillykke igen. JEG ER HAMRENDE UTILFREDS ![]() ![]() ![]() Hvem sagde Forbruger-Ombudsmanden |
|
![]() |
|
Elmand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Og, du tror slet ikke, at dit gamle kort er lukket, når du har fået et nyt tilsendt ??
![]() ESPERSEN El & Antenne
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Sjovt som folk altid tror det er kortenes skyld. I 99% af tilfældene er det ikke kortet, men kinaboxen eller noget andet der er problemet.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |