recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal have ne ny mobil- hvilken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal have ne ny mobil- hvilken

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 19:32
Har selv haft diverse Win, Android og WP telefoner og har nu en Lumia 900.
WP formatet fungerer blændende, og er til dagligt "erhvervsbrug" mere gennemført end både Android og IOS. Den bedste price-performance jeg har haft er Samsung Omnia W, og sådan én har min datter også, hvilket hun er lykkelig for.

Hvis jeg selv skulle til at have ny telefon, ville jeg helt sikkert forsøge at vente til WP8 modellerne kommer på markedet om formentlig 7 uger, eller vælge en Omnia W igen.

Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Jeg har lige købt en Samsung Omnia W.
Super tlf til en fornuftig penge.
Den er også mindre rent fysisk i forhold til fx Galaxy modellerne som jeg synes er lidt kluntede.
Windows phone er den forresten og det er meget enkelt at bruge.
Mvh. Rasmus
Absolut enig! Kom fra en Galaxy S til Omnia W og har ikke fortrudt ét øjeblik. Lang batteritid og absolut brugervenligt ... ja ja, man kan altid opponere mod antallet af aps, men jeg har hvad jeg skal bruge. Vær, som andre har skrevet, OBS på at win8 telefoner er lige om hjørnet - men kan du nøjes med hvad Omnia W kan lige nu (til den billige pris, som den fåes til), så er det et godt bud .. og så får den, forhåbentlig, win 7.8 senere på året Wink
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu