|
Skal have ne ny mobil- hvilken |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv haft diverse Win, Android og WP telefoner og har nu en Lumia 900.
WP formatet fungerer blændende, og er til dagligt "erhvervsbrug" mere gennemført end både Android og IOS. Den bedste price-performance jeg har haft er Samsung Omnia W, og sådan én har min datter også, hvilket hun er lykkelig for. Hvis jeg selv skulle til at have ny telefon, ville jeg helt sikkert forsøge at vente til WP8 modellerne kommer på markedet om formentlig 7 uger, eller vælge en Omnia W igen. |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Absolut enig! Kom fra en Galaxy S til Omnia W og har ikke fortrudt ét øjeblik. Lang batteritid og absolut brugervenligt ... ja ja, man kan altid opponere mod antallet af aps, men jeg har hvad jeg skal bruge. Vær, som andre har skrevet, OBS på at win8 telefoner er lige om hjørnet - men kan du nøjes med hvad Omnia W kan lige nu (til den billige pris, som den fåes til), så er det et godt bud .. og så får den, forhåbentlig, win 7.8 senere på året
![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |