recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal have nyt spil. Nogle ideer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal have nyt spil. Nogle ideer?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal have nyt spil. Nogle ideer?
    Sendt: 21-November-2012 kl. 15:58
Hey folkens

Jeg sidder her med et tilgodebevis hos Gamestop på ca. 550-600kr., som jeg skal have brugt og mangler således lidt inspiration.

Jeg har egentlig ikke fuldt med i spiludgivelserne længe, og mit sidste "nye" spil var Uncharted 3(!).

Jeg ved også godt, at FIFA/PES (for mange) er obligatorisk i spilsamlingen - især når vennerne kommer forbi, og genspilningsværdien i disse spil er enorme, men jeg springer over sportsspil i denne omgang.

Det/de spil jeg søger er indenfor dette genre:

FPS, action, action/adventure eller muligvis noget puzzle. Gerne en kombination af førnævnte.

Spillet skal have en høj genspilningsværdi. Tager vi "Enslaved" som et eksempel, var spillet fantastisk fængende, navnlig pga. historien og karakterne/skuespillet, men efter det var gennemført, var der ikke meget at komme efter. Det blev hurtigt gensolgt. 

Jeg har bl.a. kigget lidt på:

Borderlands 2, Dishonored, CoD BO2, Batman Arkham City (som kan fås nogenlunde billigt nu) samt Hitman (men det skulle være ret fyldt med bugs - som alle de andre Hitman-spil).

Har I nogle andre spil, som i er fortalere for, og som overholder ovenstående kriterier? Kom gerne med jeres bud :)
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 16:10
 - Deus Ex er et fantastisk spil, og kan tilmed fås billigt..

Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 16:11
Kan anbefale Assassins Creed i de forskellige versioner. Fungerer godt både på konsol og PC :-).
Bedste hilsner fra
Kristian
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 16:20
Hitman vil være mit bud Smile

Eller også gem dit værdibevis, indtil GTA kommer ;)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

- Deus Ex er et fantastisk spil, og kan tilmed fås billigt..

Havde da helt glemt Deus Ex!

Jeg elskede det første spil i serien til PC, men prøvede aldrig 2'eren. Tager Human Revolution afsæt i de forrige spil? Kan man spille det nye uden at have spillet 2'eren eller kan huske meget af historien i 1'eren?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 21:01
Ja du kan sagtens spille det uden at have spillet de forrige spil. Spillet er  dog en prequel til det første Deus ex, men du behøver ikke at have spillet de forrige spil, for at nyde Human Revolution i fulde drag. Toeren var bestemt heller ikke noget at råbe hurra for.

Synes Deus Ex Human Revolution er et fantastisk spil, og hvis du kunne lide etteren, så vil du også elske det nye spil.. Overall rigtig fedt spil..
Til top
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2008
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 20:55
Hvis du vil have det spil med mest genspils værdi vil jeg klart sige borderlands 2 og så er det tilmed et rigtig godt spil
hvis du har Xbox, kan du score et gratis seasonpass hvor man får alle fremtidige (og nuværende) downloads gratis koster normalt 2400 point bare lav en argentinsk profil og download seasonpass'et.
De har prissat det forkert, derfor den gode pris ;-)
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 21:09
Mass Effect 1-3

Etteren er dog lidt rusten i spilmekanikken efterhånden.
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Mass Effect 1-3

Etteren er dog lidt rusten i spilmekanikken efterhånden.

Enig. Jeg har godt nok brugt mange timer på 2'eren og 3'eren (da 1'eren er ikke på PS3).
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 22:37
Jeg kan sige god til alle ovenstående, men da du selv er inde på borderlands 2, så,gå efter det. Det er sygt godt og mit drug of choice for tiden. Der er allerede 2x dlc ude, og co op spiller max - til det skal det siges jeg normalt ikke er typen som spiller multiplayer, men i borderlands er det ultra sjovt...
Til top
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2008
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:40
MS har lukket hullet til det gratis seasonpass til borderlands, bare så I ikke bruger unødig tid på at finde det.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 18:44
Tak for inspirationerne.

Jeg læner mig også mere op ad Borderlands 2 og Dishonored. Black Ops 2 ligner mere af det samme. Håber Infinity Ward tager sig sammen i næste omgang.

Kan også se, at Far Cry 3 har høstet mange gode anmeldelser. 2'eren var jeg ikke vild med, og 1'eren har jeg ikke haft fingrene i.

Købte i øvrigt lige Deus Ex Human Revolution (Limited Edition) samt Arkham City (GOTY Edition) for 300kr. inkl. porto på PLAY.

Men jeg har så stadig 500-600kr. tilgode hos GameSpot :) 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu