|
Skal have nyt spil. Nogle ideer? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2012 kl. 15:58 |
Hey folkens
Jeg sidder her med et tilgodebevis hos Gamestop på ca. 550-600kr., som jeg skal have brugt og mangler således lidt inspiration. Jeg har egentlig ikke fuldt med i spiludgivelserne længe, og mit sidste "nye" spil var Uncharted 3(!). Jeg ved også godt, at FIFA/PES (for mange) er obligatorisk i spilsamlingen - især når vennerne kommer forbi, og genspilningsværdien i disse spil er enorme, men jeg springer over sportsspil i denne omgang. Det/de spil jeg søger er indenfor dette genre: FPS, action, action/adventure eller muligvis noget puzzle. Gerne en kombination af førnævnte. Spillet skal have en høj genspilningsværdi. Tager vi "Enslaved" som et eksempel, var spillet fantastisk fængende, navnlig pga. historien og karakterne/skuespillet, men efter det var gennemført, var der ikke meget at komme efter. Det blev hurtigt gensolgt. Jeg har bl.a. kigget lidt på: Borderlands 2, Dishonored, CoD BO2, Batman Arkham City (som kan fås nogenlunde billigt nu) samt Hitman (men det skulle være ret fyldt med bugs - som alle de andre Hitman-spil). Har I nogle andre spil, som i er fortalere for, og som overholder ovenstående kriterier? Kom gerne med jeres bud :)
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Deus Ex er et fantastisk spil, og kan tilmed fås billigt..
|
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan anbefale Assassins Creed i de forskellige versioner. Fungerer godt både på konsol og PC :-).
Bedste hilsner fra Kristian
|
|
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hitman vil være mit bud
Eller også gem dit værdibevis, indtil GTA kommer ;)
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde da helt glemt Deus Ex! Jeg elskede det første spil i serien til PC, men prøvede aldrig 2'eren. Tager Human Revolution afsæt i de forrige spil? Kan man spille det nye uden at have spillet 2'eren eller kan huske meget af historien i 1'eren?
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja du kan sagtens spille det uden at have spillet de forrige spil. Spillet er dog en prequel til det første Deus ex, men du behøver ikke at have spillet de forrige spil, for at nyde Human Revolution i fulde drag. Toeren var bestemt heller ikke noget at råbe hurra for.
Synes Deus Ex Human Revolution er et fantastisk spil, og hvis du kunne lide etteren, så vil du også elske det nye spil.. Overall rigtig fedt spil..
|
|
khougaard
Junior bruger Oprettet: 16-Februar-2008 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil have det spil med mest genspils værdi vil jeg klart sige borderlands 2 og så er det tilmed et rigtig godt spil
hvis du har Xbox, kan du score et gratis seasonpass hvor man får alle fremtidige (og nuværende) downloads gratis koster normalt 2400 point bare lav en argentinsk profil og download seasonpass'et. De har prissat det forkert, derfor den gode pris ;-) |
|
rasmusvn
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mass Effect 1-3
Etteren er dog lidt rusten i spilmekanikken efterhånden. |
|
maagren
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Jeg har godt nok brugt mange timer på 2'eren og 3'eren (da 1'eren er ikke på PS3).
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan sige god til alle ovenstående, men da du selv er inde på borderlands 2, så,gå efter det. Det er sygt godt og mit drug of choice for tiden. Der er allerede 2x dlc ude, og co op spiller max - til det skal det siges jeg normalt ikke er typen som spiller multiplayer, men i borderlands er det ultra sjovt...
|
|
khougaard
Junior bruger Oprettet: 16-Februar-2008 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
MS har lukket hullet til det gratis seasonpass til borderlands, bare så I ikke bruger unødig tid på at finde det.
|
|
Ukke
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for inspirationerne.
Jeg læner mig også mere op ad Borderlands 2 og Dishonored. Black Ops 2 ligner mere af det samme. Håber Infinity Ward tager sig sammen i næste omgang.
Kan også se, at Far Cry 3 har høstet mange gode anmeldelser. 2'eren var jeg ikke vild med, og 1'eren har jeg ikke haft fingrene i. Købte i øvrigt lige Deus Ex Human Revolution (Limited Edition) samt Arkham City (GOTY Edition) for 300kr. inkl. porto på PLAY. Men jeg har så stadig 500-600kr. tilgode hos GameSpot :) |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |