recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal have nyt tv men....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal have nyt tv men....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stephensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal have nyt tv men....
    Sendt: 10-September-2014 kl. 19:24
Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp angående nyt tv. 
Jeg har kigget på samsung ue55hu7505 som jeg synes virker ret fornuftigt, men er så blevet anbefalet LG 55UB830V. Jeg kan dog se at der er en del forskel på disse 2 tv hvis man kigger på specifikationer, men hvad vil i anbefale, eller vil i kigge på noget helt andet?

På forhånd tak

Bo
Til top
clouseau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2011
Sted: 9760 vrå
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clouseau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:15
Sidder lige med her
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:15
Skal dette evt med i betragtningen Sony KD-55X8505BAE
Til top
clouseau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2011
Sted: 9760 vrå
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clouseau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:21
Hold da op det er helt lokalt det her :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:24
Jow jow :D
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 16:34
Anyone ??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 16:54

Det kan jo være lidt svært at hjælpe når der ikke er skrevet noget om hvad man ønsker det skal kunne. Godt billede må være No 1, men hvad ellers.??
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 17:02
Det skal bare have godt billede, smart delen er rar men ikke noget jeg vælger efter.
Til top
towli Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér towli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 18:11
Hej (- hvis jeg må få "et ben" med i denne tråd.) Efter råd fra jer, købe jeg for mange år siden et Pioneer Pdp-80x 50 tommer plasma tv, som jeg faktisk stadig er godt tilfreds med. Nu kunne jeg imidlertid godt tænke mig et tv med 60 tommer skærm og dvb-t2 tuner. Desuden har jeg et par gamle B&O højttalere, der jo er aktive. Kan man hægte dem på et fladskærms tv (benytter i dag Aux fra Pioneer, der ikke har højttalere)?
Hvor får man mest for pengene mht 60 tommer og dvb-t2 tuner (ikke nødvendigvis seneste modeller).
/Towli
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 15:55
Nå, jeg sprang på Samsung ue55hu7505 da de havde det på timesalg på komplett.dk igår aftes. Så må vi se om ikke det er godt nok :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu