|
Skal have nyt tv men.... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 19:24 |
Hej
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp angående nyt tv. Jeg har kigget på samsung ue55hu7505 som jeg synes virker ret fornuftigt, men er så blevet anbefalet LG 55UB830V. Jeg kan dog se at der er en del forskel på disse 2 tv hvis man kigger på specifikationer, men hvad vil i anbefale, eller vil i kigge på noget helt andet? På forhånd tak Bo
|
|
![]() |
|
clouseau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2011 Sted: 9760 vrå Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidder lige med her
|
|
![]() |
|
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
Skal dette evt med i betragtningen Sony KD-55X8505BAE
|
|
![]() |
|
clouseau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2011 Sted: 9760 vrå Status: Offline Point: 5 |
Hold da op det er helt lokalt det her :)
|
|
![]() |
|
Jow jow :D
|
|
![]() |
|
Anyone ??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan jo være lidt svært at hjælpe når der ikke er skrevet noget om hvad man ønsker det skal kunne. Godt billede må være No 1, men hvad ellers.?? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det skal bare have godt billede, smart delen er rar men ikke noget jeg vælger efter.
|
|
![]() |
|
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Hej (- hvis jeg må få "et ben" med i denne tråd.) Efter råd fra jer, købe jeg for mange år siden et Pioneer Pdp-80x 50 tommer plasma tv, som jeg faktisk stadig er godt tilfreds med. Nu kunne jeg imidlertid godt tænke mig et tv med 60 tommer skærm og dvb-t2 tuner. Desuden har jeg et par gamle B&O højttalere, der jo er aktive. Kan man hægte dem på et fladskærms tv (benytter i dag Aux fra Pioneer, der ikke har højttalere)?
Hvor får man mest for pengene mht 60 tommer og dvb-t2 tuner (ikke nødvendigvis seneste modeller). /Towli |
|
![]() |
|
Nå, jeg sprang på Samsung ue55hu7505 da de havde det på timesalg på komplett.dk igår aftes. Så må vi se om ikke det er godt nok :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |