|
Skal i have et buet tv |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2014 kl. 18:18 |
Kan ikke lige se ideen med de buede tv . så nej det skal jeg ikke have.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej aldrig. Og hjul er heller ikke firkantede
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Vil se dumt ud på væggen, så nej tak.
Skulle tv være i et hjørne så måske... |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Forstår ikke hvorfor fex Samsung`s top modeller er buet? Man må jo mene at der er lavet diverse marked undersøgelser , mht om folk vil have buet eller ej . Tror simpelt hen ikke på at de bliver produceret , fordi producenterne mener at det er bedre for forbrugerne...MVH
|
|
|
|
![]() |
|
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
Glæder mig til at se hvor buet det er! Kunne måske godt se ideen i det...
|
|
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Nu har jeg rent faktisk ikke set et buet TV i virkeligeligheden, så det er med forbehold for dét at jeg har stemt nej, men der har efterhånden været vist -mange- billeder af dm og jeg kan simpelthen ikke få øje på nogen fordele. I modsætning til hvad det påstås vil jeg mene at de er dårligere set fra siden. Selv ikke i biffen kan jeg se fordelen ved buede lærreder. Hvis man sidder sådan at man kan se kurven gør det IMO kun billedet endnu mere unaturligt. Hvis man sidder lige i midten kan man i bedste fald ikke se at lærredet er krumt, men det er vel ikke en fordel ved krumningen at man ikke kan se at den er der...
Hvis jeg boede i et vandtårn så måske :-) |
|
![]() |
|
I må meget gerne kommentere jeres valg af afstemningen , det er jo trods alt et debat forum det her
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Aldrig i livet. Jeg håber virkelig at Panasonic´s ,2014 line up ikke er med på den.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Jeg har set et af de buede OLED TV i Fona i Lyngby Storcenter. Og tjah, det sagde mig absolut intet. Medmindre man var i den helt rigtig afstand (og højde) ift. krumningen var det bare irriterende at kigge på i min optik. Så er det godt at mit Panasonic V10 stadig kører ganske glimrende
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det næste bliver vel en bølget skærm. Tror ikke det har gang på jord.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er da pisse praktisk med buede tv, nået nu betragtningvinklen på dem er ringe. Bare synd for dem der ikke sidder i hot-spot.
Klaus |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Har haft. Det var bare buet den anden vej.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |