|
Skal i have et buet tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej tak.
Jeg har et F9005, og jeg køber 2014 kittet til den, men vil ikke have den buede skærm
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Hvad er et 2014 kit?
Klaus |
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Kan godt se ideen som hjørne-tv... he he. Er ikke til den slags finurligheder.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ny processor og smart-TV. Mit svar var så afgjort også et nej. Jeg har en hel artikel klar, som går producenternes argumenter for buede skærme igennem, så min begrundelse kommer deri. Redigeret af Torben Rasmussen - 23-Marts-2014 kl. 21:24 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Smart, så beøves man ikke at opgradere softwaren til de gamle tv, blot sælge ny indmad :-) Klaus |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Læs ca. midt i artiklen Ekstern tilslutningsboks Samsung fortsætter trenden fra sidste år, med at lægge en del af TV'ets elektronik og alle tilslutningerne ud i en separat boks. One Connect kommer til 4K-topmodellen, og giver den fordel af tilslutninger og kabler kan gemmes væk i et skab el.lign. Samtidig kan man nøjes med at udskifte den boks, når der kommer nyt (som i år med Netflix 4K). |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Jeg har sagt 'måske', for en skønne dag køber jeg sikkert et 100" og sætter mig 2 meter fra det, og så giver buen vel mening, men nu? Næppe, også selv om jeg er eneste bruger og kan sidde i sweetspot.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Nope har jeg markeret - da jeg er yderst tilfreds med mit Panasonic 47" DT60 + jeg ikke bare skifter TV, fordi der kommer nye modeller.
Desuden har jeg også svært ved at se fidusen i et buet TV - især ift. betragtningsvinklen.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Nej.
Jeg håber de fejler med et brag, så de kan holde op med det pjat |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Ja, det kunne være fedt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
![]() |
|
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Njah - Jeg er ikke vild med dem, men jeg vil gerne tage springet til 4K i år så jeg hopper nok på Samsungs HU7505 serie.
|
|
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |