|
Skal i mødes til iPhone aften? |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ingenting. Jeg er skuffet fordi der er intet rigtig nyt, men alligevel skal jeg have en. 1. Der er en større skærm, men er skuffet over den kun er en 4" 2. Den er lettere. Det har altid pisset mig af at min iPhone 4 er relativ tung. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
||
Den er tyndere, vejer mindre og har større skærm + den er hurtigere. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
||
plus at den har fået LTE
Redigeret af KasperHogh - 12-September-2012 kl. 20:33 |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Nu kommer jeg til at lyde som en Troll, men det lyder præcist som når en ny telefon fra HTC, SAmsung, LG mv. bliver lanceret. Er der virkelig ikke noget nyt Apple-magic? Noget rigtig banebrydende? Jeg synes ellers der har været en masse artikler om at den skulle kunne det ene eller det andet nye.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Du kan jo selv læse med her. Der er sket ret meget...
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
||
Næh - jeg synes ikke der er noget, hvor man falder bagover af benovelse. Denne gang er det de kendte iPhone og iPod der er blevet forbedret lidt - ikke totalt nydesignet. Resten ligger i softwaren - iOS 6 og en moderniseret iTunes. Og mere iCloud - men kun i de lande hvor aftalerne er i orden. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Er skuffet. Havde nogle forventninger om det ikke bare ville blive lidt små forbedringer. Men den skal jo nok helt sikkert blive en succes
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
En forbedring ville også være et centreret kamera. Jeg får tit en finger med når jeg tar' billeder på min 4S
|
|||
![]() |
|||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
||
Helt enig i dine betragtninger ! Kunne måske forstå hysteriet eller hva' den slags nu kaldes, hvis der virkelig kom noget specielt nyt frem. Men det er jo gang på gang, for det meste kun små tilrettelser ift. den tidligere version. Jeg forstår simpelthen ikke den opreklamering/hypen og så lang tid i forvejen - af så at sige "Intet nyt fra vestfronten". Og slet ikke de hårdest ramte fanboys or girls, som absolut synes det er helt okay, at betale små 5000 kr. - for nogle enkelte rettelser hvert eller hvert andet år. Men dem om det !
![]() |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
|||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
||
Masser af nytænkning
![]() Fatter det ikke,Hvad der er og falde i svimme over ![]() Tror jeg beholder min S 3 ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
||
Bedre lyd ved samtaler (3 mikrofoner, hvem ellers interesserer sig for den slags?), tyndere, lettere, 2x hurtigere, ny skærmtype (indbygget touch, bedre farver, færre reflekser), større skærm, 700.000 apps, 4x hurtigere data, længere batterlevetid og man kan have den i hånden. Hvor Galaxy S3 er lavet i plast og revner på bagsiden (Samsung bytter gratis) og Lumia 920 vejer 63% mere så har Apple valgt at bruge endnu mere energi på materialer og samlekvalitet. Så kan man godt leve uden 3D-skærm, NFC og andet gejl.
|
|||
Tivoli One
|
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Det siger jo en del om hvor høj en målestok man sætter Apple op imod, når man kan være direkte skuffet over det de har vist frem i aften :)
Det er netop ikke anderledes end når Samsung, HTC eller en af de andre viser nye telefoner frem. Større CPU, bedre skærm, anderledes design... Jeg er ikke sikker på hvad man skal forbedre på, som ville få folk til at "falde i svime"? Man kan ikke revolutionere en produktgruppe hver eneste år - specielt ikke når vi har nogle platforme i iOS og Android som er så relativt komplette og modne som de efterhånden er. Hvad var der at falde i svime over fra Galaxy S2 til Galaxy S3? Hvad var der så specielt ved HTC One telefonerne? Det er jo bare mere af det samme, bare lidt forbedret på alle parametre. De eneste reelt der presser citronen lidt i øjeblikket, det er i mine øjne Nokia. Apple fremviser rigtigt nok alt under stor fanfare og opmærksomhed, men sådan er deres game jo. Det er sådan de fik vendt skuden fra næsten at gå konkurs. Det er i sidste ende én stor reklame, og det kan man vel umuligt klandre dem for.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |