recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal i mødes til iPhone aften?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal i mødes til iPhone aften?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Den store revolution er nok 5 tallet og det nye stik.......

Klaus;-)

Uanset om det er sagt i spøg eller ej.. Hvad er den store nyskabelse ved den nye iPhone?

Ingenting. Jeg er skuffet fordi der er intet rigtig nyt, men alligevel skal jeg have en.

1. Der er en større skærm, men er skuffet over den kun er en 4"
2. Den er lettere. Det har altid pisset mig af at min iPhone 4 er relativ tung.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:30

Klaus;-)

Uanset om det er sagt i spøg eller ej.. Hvad er den store nyskabelse ved den nye iPhone?

Den er tyndere, vejer mindre og har større skærm + den er hurtigere.

Venlig hilsen
KB
Til top
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:32
plus at den har fået LTE

Redigeret af KasperHogh - 12-September-2012 kl. 20:33
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Klaus;-)

Den er tyndere, vejer mindre og har større skærm + den er hurtigere.

Nu kommer jeg til at lyde som en Troll, men det lyder præcist som når en ny telefon fra HTC, SAmsung, LG mv. bliver lanceret. Er der virkelig ikke noget nyt Apple-magic? Noget rigtig banebrydende? Jeg synes ellers der har været en masse artikler om at den skulle kunne det ene eller det andet nye.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:40
Du kan jo selv læse med her. Der er sket ret meget...
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:45

Nu kommer jeg til at lyde som en Troll, men det lyder præcist som når en ny telefon fra HTC, SAmsung, LG mv. bliver lanceret. Er der virkelig ikke noget nyt Apple-magic? Noget rigtig banebrydende? Jeg synes ellers der har været en masse artikler om at den skulle kunne det ene eller det andet nye.

Næh - jeg synes ikke der er noget, hvor man falder bagover af benovelse. Denne gang er det de kendte iPhone og iPod der er blevet forbedret lidt - ikke totalt nydesignet.

Resten ligger i softwaren - iOS 6 og en moderniseret iTunes. Og mere iCloud - men kun i de lande hvor aftalerne er i orden.

Venlig hilsen
KB
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:50
Er skuffet. Havde nogle forventninger om det ikke bare ville blive lidt små forbedringer. Men den skal  jo nok helt sikkert blive en succes
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:00
En forbedring ville også være et centreret kamera. Jeg får tit en finger med når jeg tar' billeder på min 4S 
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Det må være de mennesker som opfandt ordsproget,  "et æble om dagen, holder lægen væk" ? Wink

Seriøst, jeg forstår det ikke.
Det er muligt mit liv kan virke gråt og kedeligt for nogle, men at nærmest sætte himmel og jord i bevægelse for en lancering af et produkt som en smartphone (uanset mærke), så mener jeg at man har gjort sit liv fattigt på mange områder.

Og så tør jeg slet ikke tænke på de mennesker, som fare ud og investerer i den (mange uden at have råd, på højt forrentet afbetalinger, flerårige afdragsordninger osv). Så har man da i den grad vægtet vigtigheden i sit liv, fordi de ikke tror, de kan leve uden.
(Sidstnævnt skal læses i relation til den debat der køre på Recordere´s forside omkring licens ændringer i Sverige. Beklager hvis nogen føler sig stødt).
Helt enig i dine betragtninger ! Kunne måske forstå hysteriet eller hva' den slags nu kaldes, hvis der virkelig kom noget specielt nyt frem. Men det er jo gang på gang, for det meste kun små tilrettelser ift. den tidligere version.
Jeg forstår simpelthen ikke den opreklamering/hypen og så lang tid i forvejen - af så at sige "Intet nyt fra vestfronten".
Og slet ikke de hårdest ramte fanboys or girls, som absolut synes det er helt okay, at betale små 5000 kr. - for nogle enkelte rettelser hvert eller hvert andet år. Men dem om det !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:12
Masser af nytænkningDead Blandt andet 4 tommer skærm,Og nyt stik Wow!
Fatter det ikke,Hvad der er og falde i svimme overConfused
Tror jeg beholder min S 3Clap

Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nubus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:21
Bedre lyd ved samtaler (3 mikrofoner, hvem ellers interesserer sig for den slags?), tyndere, lettere, 2x hurtigere, ny skærmtype (indbygget touch, bedre farver, færre reflekser), større skærm, 700.000 apps, 4x hurtigere data, længere batterlevetid og man kan have den i hånden. Hvor Galaxy S3 er lavet i plast og revner på bagsiden (Samsung bytter gratis) og Lumia 920 vejer 63% mere så har Apple valgt at bruge endnu mere energi på materialer og samlekvalitet. Så kan man godt leve uden 3D-skærm, NFC og andet gejl.
Tivoli One
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 21:27
Det siger jo en del om hvor høj en målestok man sætter Apple op imod, når man kan være direkte skuffet over det de har vist frem i aften :)

Det er netop ikke anderledes end når Samsung, HTC eller en af de andre viser nye telefoner frem. Større CPU, bedre skærm, anderledes design... Jeg er ikke sikker på hvad man skal forbedre på, som ville få folk til at "falde i svime"? Man kan ikke revolutionere en produktgruppe hver eneste år - specielt ikke når vi har nogle platforme i iOS og Android som er så relativt komplette og modne som de efterhånden er. Hvad var der at falde i svime over fra Galaxy S2 til Galaxy S3? Hvad var der så specielt ved HTC One telefonerne? Det er jo bare mere af det samme, bare lidt forbedret på alle parametre.

De eneste reelt der presser citronen lidt i øjeblikket, det er i mine øjne Nokia.

Apple fremviser rigtigt nok alt under stor fanfare og opmærksomhed, men sådan er deres game jo. Det er sådan de fik vendt skuden fra næsten at gå konkurs. Det er i sidste ende én stor reklame, og det kan man vel umuligt klandre dem for. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu