recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg have htpc eller ps3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg have htpc eller ps3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andtoxnie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andtoxnie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg have htpc eller ps3?
    Sendt: 03-December-2012 kl. 16:10
Hej

Nu tror jeg efterhånden jeg er kommet frem til hvad jeg har brug for til at ligge min musik over og til at gå på viaplay og dr/nu...

Jeg har efterhånden fundet ud af at jeg langt fra har brug for et kæmpe kræftværk, så nu tror jeg at mit valg enten bliver en ps3...
eller denne htpc:

Jeg har kigget lidt på nettet og fundet ud af at der er MANGE meninger om hvad der er bedst... og om hvor god en ps3 er som mediecenter.

Kan se at viaplay specefikt har software til ps3... virker dette?
Vil jeg få problemer med at se dr.dk/nu på en ps3?
Hvor meget "larmer" en ps3?

Har også læst et sted at den skulle bruge ret meget strøm...

Jeg har ikke noget at bruge spil-delen til i en ps3 (men hvem ved om man måske bliver hooked;) )

Jeg har det lidt sådan at jeg gerne ville have det gode argument for at fravælge en ps3, for et eller andet sted hælder jeg til pc'en... Men hvis dette argument ikke findes, så kan jeg jo lige så godt spare 7-800 kroner og købe en ps3.

Mvh
Anders

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu