|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rungo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:17 |
Jeg står på spring til at købe en Sagem pvr til de kommende free-to-air kanaler, for at få fuldt udbytte af licensen.
Jeg har to spørgsmål i den forbindelse, som jeg håber nogen kan hjælpe med:
MVH Rune |
|
![]() |
|
Kenn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
JEg har nu haft en Sagem DTR 94250 HD i snart et år. Det er en kanonmaskine på 250 Gb, og optager i perfekt kvallitet. Jeg har ingen problemer med larm fra ventilatoren. Har nu skiftet til det lokale YouSee net og fået mig en Samsung 3126. Dette skyldes udelukke udbud af kanaler samt prisen på dette. Jeg beholder også min Sagem, som i bund og grund er den bedste pvr. til de nye licenskanaler
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Årsagen til at de fleste bokse er Sagem, er ikke pga kvaliteten, men fordi det var den eneste på markedet. Triax har sendt en 409 på markedet, til omkring 1800-1900 kr., med ekstern disk Dilog kommer måske i nær fremtid med en 655, også med ekstern disk, pris i DK ukendt Nej der findes ikke nogen bokse med DVD drev, og det kommer der formodentlig heller ikke. Venter selv med stor spændthed på, at der dukker flere mærker op - forhåbentlig kommer Topfield tilbage på det nordiske marked, de har lavet en boks TRF-7150 som desværre pt kun forhandles i Australien - Redigeret af Benny From - 26-Oktober-2009 kl. 09:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |