recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg købe Logitech Harmony One+?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg købe Logitech Harmony One+?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Det var godt.
Så er dagen da reddet.Smile
Jep! Det blir' dejligt med et nyt tastatur. Supporteren sad selv med det samme, og hans var fra 2009. Så det skal kunne holde Tongue
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Det var godt.
Så er dagen da reddet.Smile
Jep! Det blir' dejligt med et nyt tastatur. Supporteren sad selv med det samme, og hans var fra 2009. Så det skal kunne holde Tongue
Og det er der lige kommet en bekræftelse på. Jeg får ombyttet tastaturet under garantien. Skønt med sådan en hurtig support Big smile
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 16:40
Super Thumbs Up
Der var måske andre der kunne lære noget.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 18:01
Deres support, som vist sidder i Irland, kunne mange andre firmaer lære meget af.
Fik selv byttet en Harmony 1000, som pludselig fik problemer med at oplade. Fik byttet den til en spritny Harmony 1100 isf.
Fik desuden et Logitech MX 5500 Revolution tastatur, hvor nogle af bogstaverne forsvandt på de mest brugte taster.
Fik i stedet et sprit nyt tastatur inkl. en ny Revolution mus. Begge ting hurtigt ekspederet.
Super service !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 07:28
hmm :-(

Mit batteri i harmony one var blevet træt, og var svært at pille ud da det var "svulmet op" (vist en kendt fejl). jeg kunne få lov at købe et nyt batteri med en rabat på 20%. Så det er vist et tilfælde om man bliver ramt af den "gode service" eller ej. jeg er i hvertfald ikke falde-på-halen-imponeret over deres service.

JH
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 14:42
Jeg kan også kun rose Logitechs support. De ved faktisk en masse om deres produkter og har teknisk viden! :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af jahafa jahafa skrev:

hmm :-(

Mit batteri i harmony one var blevet træt, og var svært at pille ud da det var "svulmet op" (vist en kendt fejl). jeg kunne få lov at købe et nyt batteri med en rabat på 20%. Så det er vist et tilfælde om man bliver ramt af den "gode service" eller ej. jeg er i hvertfald ikke falde-på-halen-imponeret over deres service.

JH
Jeg havde nogenlunde samme problem, jeg kunne bare ikke få mit batteri ud.
De sendte mig en helt ny fjernbetjening.
Til top
erikhangberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juli-2012
Sted: Danmark
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikhangberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 10:15
Jeg syntes bestemt godt at du kan spare de 400,- ! Det er ikke for at du for særlig meget ekstra nyttigt for de 400 kr. så dem kunne du sagtens bruge bedre et andet sted. Min far købte Harmony One+ og jeg syntes ikke det var noget fantastisk.
Så stod det til mig, så køb endelig bare den første.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu