|
Skal jeg købe Logitech Harmony One+? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Super
![]() Der var måske andre der kunne lære noget. |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Deres support, som vist sidder i Irland, kunne mange andre firmaer lære meget af.
Fik selv byttet en Harmony 1000, som pludselig fik problemer med at oplade. Fik byttet den til en spritny Harmony 1100 isf. Fik desuden et Logitech MX 5500 Revolution tastatur, hvor nogle af bogstaverne forsvandt på de mest brugte taster. Fik i stedet et sprit nyt tastatur inkl. en ny Revolution mus. Begge ting hurtigt ekspederet. Super service !
![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
|
hmm :-(
Mit batteri i harmony one var blevet træt, og var svært at pille ud da det var "svulmet op" (vist en kendt fejl). jeg kunne få lov at købe et nyt batteri med en rabat på 20%. Så det er vist et tilfælde om man bliver ramt af den "gode service" eller ej. jeg er i hvertfald ikke falde-på-halen-imponeret over deres service. JH
|
||
![]() |
||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
|
Jeg kan også kun rose Logitechs support. De ved faktisk en masse om deres produkter og har teknisk viden! :)
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Jeg havde nogenlunde samme problem, jeg kunne bare ikke få mit batteri ud. De sendte mig en helt ny fjernbetjening.
|
||
![]() |
||
erikhangberg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
|
Jeg syntes bestemt godt at du kan spare de 400,- ! Det er ikke for at du for særlig meget ekstra nyttigt for de 400 kr. så dem kunne du sagtens bruge bedre et andet sted. Min far købte Harmony One+ og jeg syntes ikke det var noget fantastisk.
Så stod det til mig, så køb endelig bare den første.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |