recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg se Black Mass?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg se Black Mass?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg se Black Mass?
    Sendt: 26-Februar-2016 kl. 13:58
Denne weekend skal jeg se The Martin og Everest (BD fra filmlejning.dk)
Black Mass er sendt med som bonus... men jeg ved ikke rigtig med den
Har du set den?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 14:23

Købte the Martin for et par dage siden, rigtig god film, og god 3D effekt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 14:46
Ja det syntes jeg du skal :)

Citér Filmland P1

"Jeg har set billeder af ’Whitey’ Bulger dengang han var en gammel mand på flugt [...]. Hvorfor ikke fortælle den historie? Så havde vi set den klassiske gangster fra en ny vinkel og vi havde set ham udvikle sig og blive et andet menneske, alt det, der IKKE sker i 'Black Mass'." (Per Juul Carlsen)

Jeg er ret enig med Per Juul Carlsen. Men derudover syntes jeg det er en okay god film.
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 10:32
Så den i går - fed film!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 17:12
Endte så med at se den... men ville ønske, at jeg ikke havde
Den var halvkedelig og lidt ligegyldig (min personlige mening, så kom ikke her)
Efter min mening kan en god skuespillerpræsentation (Johnny Depp) ikke redde en halvdårlig film
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu