|
Skal jeg se Black Mass? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2016 kl. 13:58 |
Denne weekend skal jeg se The Martin og Everest (BD fra filmlejning.dk)
![]() Black Mass er sendt med som bonus... men jeg ved ikke rigtig med den Har du set den? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Købte the Martin for et par dage siden, rigtig god film, og god 3D effekt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ja det syntes jeg du skal :)
Jeg er ret enig med Per Juul Carlsen. Men derudover syntes jeg det er en okay god film. |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Så den i går - fed film!
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
Endte så med at se den... men ville ønske, at jeg ikke havde
Den var halvkedelig og lidt ligegyldig (min personlige mening, så kom ikke her) Efter min mening kan en god skuespillerpræsentation (Johnny Depp) ikke redde en halvdårlig film |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |