|
Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2013 kl. 11:50 |
Den genudsendes på DR1 for tiden inden Broen 2
TV-boksen optager serien, men er den værd at se? Jeg så første afsnit, da den blev sendt første gang, og det var ikke så godt Men bliver den bedre hen ad vejen?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det synes jeg. Den er knap så mainstream, som de andre danske tv-serier - blandt andet fordi hovedpersonerne er umiddelbart mindre sympatiske. Men det tager lidt tid at komme til at holde af den (men sådan har jeg også haft det med andre serier).
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jeg synes den var god, som så mange andre danske ting, er den bedst når man lige har set lidt ;)...
Men synes det en af de bedre danske... Så brug du lidt tid på den ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg vil så ikke anbefale den, utroligt ringe skuespil, elendig historie, såre simpel, møg elendig
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Men hvis man ikke kan lide første afsnit, er der ingen grund til at se flere. Det sætter stemningen og atmosfæren. Historien udvikler sig men hvis man ikke er fanget af første afsnit, så drop den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80094&PID=1273394&title=bluray-filmanmeldelser-nu-ogs-med-3d-film#1273394
Redigeret af Kampus - 11-September-2013 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Jeg så den ikke, da den blev sendt på DR første gang, men jeg har set den på Netflix. Jeg synes den er god. Jeg vil helt sikkert se den nye sæson.
Hvis du kan lide andre danske krimier, så tror jeg også, du kan lide Broen, men det er rigtigt, den er knap så mainstream som eks. Rejseholdet. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
@jake51: Fik du set Hvidsten gruppen, som der var en lang tråd om?
Hvis du gjorde, kunne du så bruge vores råd? Jeg har ikke set Broen, så der er jeg blank
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Jeg har ikke fået set den endnu, men Englænderne er åbenbart ret vilde med den.
http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0074I1474/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 Så jeg skal da have set den på et tidspunkt ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6258 |
Nej, jeg har ikke fået set Hvidstens Gruppen...
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
I så fald skal du heller ikke se Broen - rent tidsspilde
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det var da godt nok en underlig sammenligning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |