recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)?
    Sendt: 11-September-2013 kl. 11:50
Den genudsendes på DR1 for tiden inden Broen 2
TV-boksen optager serien, men er den værd at se?
Jeg så første afsnit, da den blev sendt første gang, og det var ikke så godt
Men bliver den bedre hen ad vejen?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 13:39
Ja, det synes jeg. Den er knap så mainstream, som de andre danske tv-serier - blandt andet fordi hovedpersonerne er umiddelbart mindre sympatiske. Men det tager lidt tid at komme til at holde af den (men sådan har jeg også haft det med andre serier).
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 15:26
Jeg synes den var god, som så mange andre danske ting, er den bedst når man lige har set lidt ;)...

Men synes det en af de bedre danske... Så brug du lidt tid på den ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 15:45
Jeg vil så ikke anbefale den, utroligt ringe skuespil, elendig historie, såre simpel, møg elendig
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg vil så ikke anbefale den, utroligt ringe skuespil, elendig historie, såre simpel, møg elendig
Jeg har det så stik modsat og jeg foretrækker langt Broen frem for Forbrydelsen.

Men hvis man ikke kan lide første afsnit, er der ingen grund til at se flere. Det sætter stemningen og atmosfæren. Historien udvikler sig men hvis man ikke er fanget af første afsnit, så drop den.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 16:09
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80094&PID=1273394&title=bluray-filmanmeldelser-nu-ogs-med-3d-film#1273394

Redigeret af Kampus - 11-September-2013 kl. 16:13
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 16:31
Jeg så den ikke, da den blev sendt på DR første gang, men jeg har set den på Netflix. Jeg synes den er god. Jeg vil helt sikkert se den nye sæson.
Hvis du kan lide andre danske krimier, så tror jeg også, du kan lide Broen, men det er rigtigt, den er knap så mainstream som eks. Rejseholdet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 17:28
@jake51: Fik du set Hvidsten gruppen, som der var en lang tråd om? 
Hvis du gjorde, kunne du så bruge vores råd?

Jeg har ikke set Broen, så der er jeg blank Ouch
Venlig hilsen
KB
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 18:10
Jeg har ikke fået set den endnu, men Englænderne er åbenbart ret vilde med den.

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0074I1474/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

Så jeg skal da have set den på et tidspunktSmile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 18:41
Nej, jeg har ikke fået set Hvidstens Gruppen...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 18:47
I så fald skal du heller ikke se Broen - rent tidsspilde
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 19:14
Det var da godt nok en underlig sammenligning
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu