recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ole G Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80094&PID=1273394&title=bluray-filmanmeldelser-nu-ogs-med-3d-film#1273394

Hun spiller ikke bare en nørdet kriminalbetjent, men en kriminalbetjent med Aspergers. Jeg synes hun gør det godt og efter min mening er Broen mindst lige så god som Forbrydelsen.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det var da godt nok en underlig sammenligning

x2 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 21:34

Det var så ikke en sammenligning af de to, men en drilagtig bemærkning til trådstarter, når han ikke har set Hvidsten, selvom den blev anbefalet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 21:53

Det var så ikke en sammenligning af de to, men en drilagtig bemærkning til trådstarter, når han ikke har set Hvidsten, selvom den blev anbefalet.

Ja, der var en meget lang tråd, hvor trådstarter kom med det samme spørgsmål om Hvidsten gruppen, som han/hun nu kommer med om Broen.

Der var rigtig mange gode råd om Hvidsten gruppen, så jeg synes at trådstarter skal få set den først. Når vi så får en tilbagemelding på den, så kan vi vel skyde os ind på trådstarters smag, og svare begavet på hans/hendes spørgsmål.
Venlig hilsen
KB
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 21:56
Jeg må indrømme jeg synes det er et underligt spørgsmål trådstarter kommer med. Hvorfor finder du ikke nogle anmeldelser? Dem findes der masser af.
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 12:43
Synes serien var det meste andet overlegen. Meget velproduceret og gode karakterer med dybde (selvom den kvindelige efterforsker kunne være lidt irriterende?)
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:24
Nej. 
.....
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Nej. 

Jo.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Nej. 

Jo.

Måske - for at gøre forvirringen komplet :-D
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 20:22

Måske - for at gøre forvirringen komplet :-D

LOL
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 20:59

Så de 2 første afsnit, så slettede jeg de øvrige der var optaget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 21:13
Så den på Netflix sammen med min kæreste. Blev positivt overrasket over den. Ser frem til Sæson 2
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu