|
Skal jeg skifte SonosBeam ud med SonosArc ? |
Besvar |
Forfatter | |
CalebLarue
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2020 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juni-2020 kl. 16:12 |
Kære Alle, Ser frem til at høre fra jer :) Mvh. Caleb
Redigeret af CalebLarue - 19-Juni-2020 kl. 16:17 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tag en af hver med hjem og lyt selv......
Klaus
|
|
CalebLarue
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er at jeg har 4 dage til at aflevere Beam indenfor de 100 dage man får, men ellers en god ide med at tage dem begge med hjem og lytte.
|
|
henriksommer
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tager ikke 4 dage at høre forskel
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
10 minutter og du ved at ARC er meget bedre
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
bedre og dyrere, hænger godt sammen :)
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg lyttede til ARC idag og var ikke imponeret. Jeg syntes der manglede rigtig meget dybde. Lyden virkede spinkel og næsten som dåselyd. Sourrounddelen imponerede mig, men lyden passede min smag rigtig dårligt og syntes playbar lyder meget bedre
|
|
henriksommer
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vær opmærksom på at der er en software fejl i øjeblikket der gør bassen "mudret" på arc. Der kommer fix i næste uge ;) |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
ildocteur
Bruger Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige opgraderet min Playbar til Arc og har samme TV som dig. Der lykkedes mig at få Atmos på Netflix og Amazon prime ved at slutte en Shield TV til TV'et og sætte Digital Output format til Passthrough. Virker også med DD+ output format, men det giver en forsinkelse på lyden. Atmos virker også med Chromecast, dog kun på Amazon. En Shield TV er selvfølgelig kedelig ekstra udgift, men langt billigere end af købe et nyt TV. Hvis du er UHD blue ray fanatiker og losless er det eneste der dur, så er der jo ingen vej uden om et nyt TV, men Atmos over Dolby Digital+ er fint nok for mig. Jeg regner med at Atmos også kommer til at virke med Apple TV 4K når Sonos frigiver den lovede LPCM opgradering. Med hensyn til mudder bassen fra Arc så er det ikke noget jeg har lagt mærke til, men det skyldes muligvis at jeg også har en sub til at tage den del af frekensområdet. Med både Sub og SL's i dit setup ville jeg ikke være meget i tvivl om at opgradere (Hvis du kan finde pengene). Du kan formodenlig stadig få en ok pris for din Beam. Redigeret af ildocteur - 21-Juni-2020 kl. 17:22 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ret enkelt: Arc spiller markant bedre end Beam uanset om du har Atmos eller ej. Er den det dobbelte værd? Det kommer jo nok an på hvor meget 3000 kr. er for dig, men jeg ville personligt ikke lade mig nøjes med Beam, hvis jeg først havde prøvet Arc. Arc spiller i øvrigt også bedre end Playbar, som igen er bedre end Beam og dér var prisforskellen kun 700 kr.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
CalebLarue
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle, Mange tak for jeres ret så fine indlæg og svar, jeg har bestemt mig for at aflevere Beam og Sub og udskifte dem med henholdsvis Arc og den nye generation af Sub. Det er værdsat.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |