recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg udskifte Stofas Samsung HD-boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal jeg udskifte Stofas Samsung HD-boks?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg udskifte Stofas Samsung HD-boks?
    Sendt: 12-September-2009 kl. 14:45

Hej.

Jeg har en Samsung HD settop-boks, som er indkøbt hos Stofa. Desværre fører Stofa ikke længere Samsung'en, og tilbyder heller ikke flere software-opgraderinger på den (Der har i øvrigt kun være én firmware-opgradering tilgængelig på den  ).

Jeg er dog lidt træt af, at jeg et par gange ugentligt stadig skal hive stikket ud hver gang ét eller andet fastfryser, og har kontaktet Stofa desangående. De har så tilbudt mig at ombytte Samsung'en til Zaptor-boksen, som jeg ikke kender. Men nu indfinder tvivlen sig:

- Er Zaptor-boksen et bedre og mere pålideligt produkt, end Samsungen'en?
- Eller skal jeg hellere bare beholde Samsung'en, og bare være tilfreds med dens gode billedekvalitet?

Er der nogen, som har haft erfaringer med begge digital-boxene, og dermed er i besiddelse af et godt sammenligningsgrundlag? Nogen gode råd?

Redigeret af musicus - 12-September-2009 kl. 18:05
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 08:27
BUMP (eller .. det er jo ikke min post, men alligevel) ... den her kunne jeg egentlig også godt tænke mig at høre nogle kløgtiges reaktion på

Redigeret af Krjstoff - 06-Oktober-2009 kl. 08:28
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 09:06
Der er flere muligheder alt efter hvor du bor med mere...

Du kan købe et nyt tv med indbygget dvb-c tuner - hvis du bor i en antenneforening hvor der bliver gratis digitalt spejl behøver du ikke mere.

Jeg syntes Zaptor boksen er blevet utrolig stabil og har ikke noget af klage over pt. - ulempen for dig ville nok være at der skal trækkes en ekstra ledning fra det
kabelmodem der følger med. Men der er mange fordele ved Zaptor boksen hvor jeg nok vil mene StartForfra og muligheden for at bladre i miniepg'en som de to vigtigste for mig.
Men der er også en shop og en del andre ting.

Ps. der er et helt forum til Zaptor boksen - der er det nok nemmere at få nogle forskellige inputs:

http://recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=52
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu