|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
DVolder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 13-September-2007 kl. 22:54 |
|
Jeg søger hjælp til valg af fladskærm. Pt. står mit valg mellem Samsung LE37M87BD og Sony KLD 32-D3000. Skærmen må højest være Samsung tiltaler mig meget ud fra design og specifikationerne. Da jeg har TDC kabel tv, virker Sony umiddelbart meget interessant med CAM modul. Jeg sætter stor pris på, at undgå at have en selector stående fremme. Jeg har en harrdisk recorder som forventes udskiftet med en media center pc. Jeg er derfor i tvivl om, hvor stor værdi Sonys DVB-C har for mig. Jeg håber at nogen i forummet har lidt input, så jeg endelig kan få købt min første fladskærm. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
![]() |
|
Bemærk at Sonys 4o" ikke fylder mere end mange andre mærkers 37" modeller, hvis de fysiske mål er afgørende.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
@DVolder
Du skal vælge en fladskærm med et godt billede. Hvis du insisterer på at der skal være en indbygget DVB-C tuner, får du kun ganske få modeller at vælge mellem. Det synes jeg ikke er optimalt. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
DVolder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
JesperLund Det er selvfølgelig et dillemma jeg har. Omvendt kan jeg forstå at skærmene jeg har valgt er I nogen lunde samme kvalitet, jf. en testen her: http://www.dingz.no/php/art.php?id=388400&p=1835. Jeg antager at der ikke er den store forskel på M86 og M87. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Pioneer plasma findes ikke med DVB-C tuner.
Panasonic plasma findes ikke med DVB-C tuner. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
![]() |
|
Så er det da godt at der findes andre TV end Pioneer. Pioneer opfylder jo heller ikke de andre krav, så hvorfor blande Pioneer ind i tråden. !!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, der er mange andre TV end Pioneer, men min pointe er at det er dumt at fokusere på at der skal være DVB-C tuner. Hvis man skal optage programmer, kan man formentlig ikke bruge TVets indbyggede DVB-C tuner (det skal i hvert fald explicit checkes). OP taler desuden om et mediecenter; her var det oplagt at lave det med DVB-C tuner. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak for jeres svar. Som jeg har forstået jer, så skal jeg ikke vælge et tv med DVB-C, hvis jeg samtidigt går på kompromis andre steder. Dette skyldes at jeg alligevel skal have DVB-C i et fremtidigt mediacenter for at kunne optage, sætte på pause mv. Er det en korrekt opfattelse af jeres svar? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er hvad jeg siger.
|
||
|
||
![]() |
||
Abolsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Eneste forskel er designet iirc. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
det er nok rigtigt nok, men det er ve også meget rart at kunne se noget andet mens dit Mediecenter optager, også er det rart at der er DVb-C tuner i tv'et :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |