recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal julepynt i butikker før november forbydes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal julepynt i butikker før november forbydes?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Skal julepynt i supermarkeder og butikker før midt november forbydes?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
13 [68.42%]
6 [31.58%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2025 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det må kun være deres grådighed der påtvinger os det.

Der er da ingen der påtvinger dig det - det er dig selv der vælger det.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40657
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2025 kl. 21:01
 Det er da noget der bliver påtvunget, hvis man vil se kanalerne, der er ret sikkert mange der gerne vil være foruden, og de eneste måde det som det er nu kan undgås på er ikke at have de kanaler, det er jo så stort set dem alle med få undtagelser. Betale for at få lort i hovedet hvorfor gør man det
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2025 kl. 21:31

Det er da noget der bliver påtvunget, hvis man vil se kanalerne, der er ret sikkert mange der gerne vil være foruden, og de eneste måde det som det er nu kan undgås på er ikke at have de kanaler, det er jo så stort set dem alle med få undtagelser. Betale for at få lort i hovedet hvorfor gør man det
Og lige nøjagtig derfor fravælges de. Jeg havde et par TV3 kanaler i min tidligere TV pakke. Det tog over 3 timer at se en normal film pga reklamer på op til 10 min tre gange i timen. Sådan noget skrammel fravælges når man vælger streaming.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2025 kl. 22:11
 Af samme grund har jeg også kun Streaming.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2025 kl. 22:12

Det er da noget der bliver påtvunget, hvis man vil se kanalerne

Ja, men det kan man bare lade være med........ Der er ingen der tvinger en til at betale for at se reklamer.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 00:17
Ja man kan lade være med det, og så går udbyderne konkurs for så har de ingen kunder, for min skyld må de gerne gå konkurs, men det sker næppe, der er for mange der tilsyneladende gerne vil have hovedet fyldt med lort.
Reklame TV er unødvendigt, der var en gang hvor der var behov for reklamer, men i dag hvor alt er tilgængeligt når det ønskes via en PC, ser jeg ingen grund til at man uophørligt får det banket ind i hovedet, det er fordummende og kraftig forurening af hjernen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 49 minutter siden kl. 11:48

ser jeg ingen grund til at man uophørligt får det banket ind i hovedet, det er fordummende og kraftig forurening af hjernen.
Enig! Forbyd Airtox Dead
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 36 minutter siden kl. 14:01
Reklamerne på flow-tv var én af grundene til, at jeg foretrak at se film og udsendelser forskudt via min HDD-recorder, så jeg bare kunne spole forbi reklamerne og teaserne for de næste 3 måneders reality-tv.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu