|
Skal julepynt i butikker før november forbydes? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19922 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er da ingen der påtvinger dig det - det er dig selv der vælger det. Klaus
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40657 |
Det er da noget der bliver påtvunget, hvis man vil se kanalerne, der er ret sikkert mange der gerne vil være foruden, og de eneste måde det som det er nu kan undgås på er ikke at have de kanaler, det er jo så stort set dem alle med få undtagelser. Betale for at få lort i hovedet hvorfor gør man det
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5324 |
Og lige nøjagtig derfor fravælges de. Jeg havde et par TV3 kanaler i min tidligere TV pakke. Det tog over 3 timer at se en normal film pga reklamer på op til 10 min tre gange i timen. Sådan noget skrammel fravælges når man vælger streaming.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40657 |
Af samme grund har jeg også kun Streaming.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19922 |
Ja, men det kan man bare lade være med........ Der er ingen der tvinger en til at betale for at se reklamer. Klaus
|
|
![]() |
|
Ja man kan lade være med det, og så går udbyderne konkurs for så har de ingen kunder, for min skyld må de gerne gå konkurs, men det sker næppe, der er for mange der tilsyneladende gerne vil have hovedet fyldt med lort. Reklame TV er unødvendigt, der var en gang hvor der var behov for reklamer, men i dag hvor alt er tilgængeligt når det ønskes via en PC, ser jeg ingen grund til at man uophørligt får det banket ind i hovedet, det er fordummende og kraftig forurening af hjernen.
|
|
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5324 |
Enig! Forbyd Airtox
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 463 |
Reklamerne på flow-tv var én af grundene til, at jeg foretrak at se film og udsendelser forskudt via min HDD-recorder, så jeg bare kunne spole forbi reklamerne og teaserne for de næste 3 måneders reality-tv.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |